پرسپولیس نیوز : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت اين تيم بازيكنان جوان و خوبي دارد كه در نيمه دوم شهرآورد تهران مي توانستند پيروز ميدان باشند.

جواد منافي روز دوشنبه  گفت: بعد از دربي خوشبختانه همه چيز آرام شد و دايي بعد از ديدار با استقلال در همان رختكن از بازيكنان خواست از اين پس به بازي گسترش فولاد فكر كنند.

وي ادامه داد: اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد زيرا در صورتي كه سه امتياز را نگيريم فاصله ما با تيم هاي صدرنشين بيشتر مي شود.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص كيفيت پايين شهرآورد گفت: اصلا بازي خوبي نبود و به اين مساله همه اشاره كردند. متاسفانه اين بازي بسيار حساس است و باعث شد تا استرس بر بازيكنان غلبه كند.

وي تصريح كرد: ما مي دانستيم كه مي توانيم اين بازي را ببريم و اين مساله را به بازيكنان خود گفته بوديم. از بازيكنان خواسته بوديم آرامش خود را حفظ كنند اما واقعا نشد زيرا شرايط دربي كاملا متفاوت است.

منافي در خصوص عملكرد پرسپوليس در شهرآورد گفت: بچه هاي ما در نيمه دوم بسيار خوب كار كردند و مطمئن باشيد اگر اميد عاليشاه را داشتيم نتيجه خيلي فرق مي كرد.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: با داشتن چنين بازيكنان جواني در خط حمله، ما در سال هاي آينده ديگر نيازي به بازيكن نداريم و هر خط دفاعي را اذيت خواهيم كرد.

وي در خصوص ضعف ميثم حسيني در كار هاي هجومي اظهار داشت: او در كار هاي دفاعي بسيار خوب كار مي كند و يكي از خريد هاي خوب ما بود. در بازي هاي نخست ليگ در كار هاي حمله هم بهتر بود اما در بازي هاي اخير يك مقدار خوب كار نكرده است. با اوصحبت كرده ام و مي خواهيم در تمرينات مشكل او را خيلي سريع برطرف كنيم.

منافي در خصوص چيدمان مربيان برروي نيمكت گفت: اين مساله با قرعه كشي صورت مي گيرد و هر مربي كه بيرون مي نشيند بازي بعد روي نيمكت خواهد بود.

وي در خصوص كريم باقري اظهار داشت: او مسافرت است و به زودي به تمرينات باز مي گردد. اين مسايل كه در روز هاي اخير مبني بر قهر او مطرح مي كنند اصلا صحت ندارد.

وي تاكيد كرد: كريم باقري از دوستان خوب ما است و تمام مسايل مطرح شده كذب محض است. كريم در كادرفني است و از شهريور ماه در كلاس هاي مربيگري شركت مي كند و نمي خواهد سرپرست تيم باشد.

منافي در ادامه گفت: كريم باقري براي نشستن برروي نيمكت تيم بايد مدرك مربيگري بگيرد كه اين اتفاق نيز به زودي خواهد افتاد.
وي در خصوص خوابيدن شيريني در شهرآورد اظهار داشت: صحبتي كه با او داشتم مي گفت در حال دعا كردن بوده و اصلا با عقل هم جور در نمي آيد كه او بخواهد بخوابد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص انتقاد هاي مطرح شده از سوي برخي هواداران در خصوص دستياران علي دايي گفت: پرسپوليس متعلق به همه است و متاسفانه بعضي انتقاد ها جهت دار بود.

وي ادامه داد: تاكنون اين تعداد پرسپوليسي در كادرفني تيم نبوده و بايد حق بدهيد سرمربي تيم با هركسي كه دلش مي خواهد كار كند. بعضي انتقاد ها سازنده است و ما آن را به خوبي مي پذيريم اما بعضي انتقاد ها كه براي خراب كردن روحيه تيم است اصلا زيبا نيست.

منافي در خصوص مبلغ دريافتي از قرارداد گفت: مقداري از قرارداد خود را گرفته ايم و باشگاه در اين زمينه خوب كار كرده است. مسايل خاصي در تيم ما وجود ندارد و رويانيان هم اعلام كرده خيلي زود مابقي مبلغ قرارداد ها پرداخت مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)