پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی در قائمشهر برای پرسپولیس سخت است ولی امیدوارم کل مجموعه تیم و باشگاه با تمرکز و انسجام بیشتری به قائمشهر بروند و با پیروزی به تهران بازگردند.

جواد منافی در گفت و گو با برنا، با اشاره به سطح فنی پایین دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: شاید انتظار می‌رفت سپاهان با بازی بسته مقابل پرسپولیس به دنبال یک امتیاز از این دیدار باشد، اما همه پیشکسوتان و هواداران از پرسپولیس انتظار داشتند در این دیدار خانگی نمایش فنی بهتری را از خود ارائه دهند و با شکست سپاهان در استادیوم آزادی با توجه به لغزش استقلال برابر تراکتور صدر جدول را پس بگیرند.

وی در خصوص این بازی خاص تاکیدکرد: با توجه به تساوی استقلال در تبریز، پرسپولیس بهترین فرصت را برای صدرنشینی داشت، اما متاسفانه از این فرصت بهره برداری لازم را نداشت. پرسپولیس در نیم فصل دوم دو بار این فرصت را داشت تا صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد که در هر دو بار موفق عمل نکرد. بازی اول بازی رو درو برابر استقلال بود و این هفته هم با پیروزی مقابل سپاهان این اتفاق انجام می‌شد، اما پرسپولیس اسیر حواشی بازی شد و نتوانست در تهران سپاهان را شکست دهد.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: اوسمار پس از کسب تجربه روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی، حالا در کسوت سرمربی دیگر شناخت خوبی از تیمش و همین طور حریفان دارد. تمام خواسته‌ها و امکاناتی که نیم فصل او برای یحیی گل محمدی آماده نشد، در نیم فصل دوم در اختیار اوسمار بود و حالا همه ما انتظار داریم از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کند. به اعتقاد من وقت آن رسیده که اوسمار خودش را نشان دهد.

وی تصریح کرد: به نظر من در بازی سپاهان، تعویض‌های اوسمار اشتباه بود و او یک مقدار در تعویض‌هایش بد عمل کرد. به عنوان مثال وقتی تیم در حالت هجومی است و به گل نیاز دارد، تعویض بازیکن تاثیرگذاری مانند مهدی ترابی نمی‌تواند درست باشد. به هرصورت سپاهان در این دیدار برای کسب حداقل امتیاز روبروی پرسپولیس قرار گرفته بود و کادرفنی ما باید در برابر تیمی که بسته بازی می‌کرد و دفاعی بود، پلن B داشت که این اتفاق در این دیدار برای پرسپولیس رخ نداد.

منافی با اشاره به درپیش بودن ۵ فینال حساس پیش روی پرسپولیس در مورد بازی این تیم برابر نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در قائمشهر خاطرنشان کرد: همه بازی‌های باقی مانده برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. در حال حاضر نساجی هم با توجه به جایگاهش در جدول و خطر سقوطش به دسته اول، شرایط کاملا خاصی دارد. بازی در قائمشهر برای پرسپولیس سخت است و امیدوارم کل مجموعه تیم و باشگاه با در نظرگرفتن حساسیت‌های موجود ، با تمرکز و انسجام بیشتری به قائمشهر بروند و با پیروزی به تهران بازگردند. هنوز برای ناامیدی زود است و استقلال دوباره لغزش خواهد داشت و با این شرایط پرسپولیس می‌تواند به کسب قهرمانی در پایان فصل خوشبین باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)