پیشکسوت پرسپولیس گفت: در این سال‌ها خیلی‌ها خواستند جلوی موفقیت مان را بگیرند اما در تمام مواقع تیرشان به سنگ خورده است.

جواد منافی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرگل و روحیه بخش پرسپولیس در تبریز اظهار داشت: انتظار داشتیم که پرسپولیس در تبریز برنده شود. بچه ها در این دیدار با استفاده از موقعیت های خوبی که روی دروازه حریف داشتند، پیروزی ارزشمندی را رقم زدند و در زمان های خوبی به گل رسیدند و توانستند علاوه بر حفظ فاصله و تثبیت جایگاه شان در جدول، از نظر تفاضل گل هم اتفاق خوبی را رقم زده و فاصله ای تا ثبت گلات قهرمانی نداشته باشند.

او در ادامه تاکید کرد: پس از شکست در دربی شاید بعضی ها فکر می کردند پرسپولیس تمرکز فنی و ذهنی اش را از دست می دهد و از این بابت به مشکل برمی خورد اما همه از مدیریت تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران و پیشکسوتان گرفته نشان دادند تا چه حد حرفه ای هستند و فوتبال را می فهمند. درست است پیروزی در دربی و جام حذفی امتیاز مهمی بود که پرسپولیس می توانست از آن بهره ببرد اما مجموعه پرسپولیس و هواداران و پیشکسوتانش بهترین مسیر را بعد آن باخت پیش گرفتند و آن بازی را فراموش کرده و تمام تمرکزشان را به بازی های مهم بعدی معطوف کردند و نتیجه اش هم این شد با وجود برخی سنگ اندازی ها در مسیر پرسپولیس برای موفقیت، تیم با بهترین نتیجه ممکن موفق شد برد ارزشمند دیگری را کسب کرده و یکی از سه فینال باقیمانده را به سود خود خاتمه دادند.

منافی در واکنش به مقرر کردن پاداش برای ماشین سازی برای موفقیت برابر پرسپولیس گفت: همه به خوبی می دانند که این ماجراها و این داستان ها از کجا آب می خورد. طبیعی است چشم ندارند موفقت و گلات قهرمانی پرسپولیس را ببینند و از راه های غیرفوتبالی می خواهند به ما ضربه بزنند. البته پرسپولیس به این موانع عادت دارد و در این سال ها خیلی ها خواستند جلوی موفقیت مان را بگیرند اما در تمام مواقع تیرشان به سنگ خورده است. الان سرنوشت قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و هیچ کس نمی‌تواند سرنوشت پرسپولیس را تغییر دهد. دو پیروزی شیرین دیگر در دو بازی باقی مانده، تمام این نقشه ها را نقش بر آب خواهد کرد.

او ادامه داد: تمرکز و آرامش در دو بازی باقی مانده مهمترین عناصری است که می تواند پرسپولیس را تا رسیدن به هدفش کمک کند. با حفظ این دو مورد حالا هرکس هر پاداشی را برای رقبای پرسپولیس هم در نظر بگیرد کاری از پیش نخواهد برد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد ماجرای حامد لک در تبریز گفت: به هرحال این ماجرا مورد تایید هیچ کسی نیست اما باید دید قبل و بعد این ویدئوی منتشر شده چه اتفاقی رخ داده و یک طرفه و بدون بررسی جوانب امر در مورد این ماجرا حکم نداد. روی صحبت من با با حامد لک و بقیه بچه های تیم است. خودشان می دانند که پرسپولیس از همه طرف تحت فشار است و همه منتظر آتو از پرسپولیسی ها هستند تا از کاه، کوه بسازند؛ پس باید بچه ها کاملا مراقب باشند و بهانه ای را دست کسی ندهد.

چپ پای سابق سرخ‌ها در مورد بازی بعدی برابر تراکتور تاکید کرد: تراکتور با حضور فیروز کریمی نتایج و شرایط خوبی را کسب کرده و حریف ساده ای برای پرسپولیس محسوب نمی شود ولی تیم گل محمدی هم شرایط فوق العاده ای دارد و می تواند با استفاده از تجربه خوب بازیکنان و کادر فنی اش و همین طور پتانسیل بالای فنی و فوتبالی اش، تراکتور را هم شکست داده و با اقتدار برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی گام های آخر را نیز محکم بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)