پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در استان مازندران داشتیم که در جریان آن به اهداف مورد نظر سرمربی تیم دست پیدا کردیم.

جواد منافی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در مازندران اردوی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم به طور صد در صد به اهدافی که مد نظر آقای دایی بود رسیدیم. ما می‌خواستیم بچه‌ها در شرایطی مشابه، آب و هوای شهر رشت و در چمن مصنوعی تمرین و بازی کنند که این اتفاق روی داد. حالا اگر بازی با داماش در چمن طبیعی هم برگزار شود، برای ما فرقی نمی‌کند چون در روزهای آینده روی چمن طبیعی تمرین و بازی دوستانه خواهیم داشت.

وی درباره بحث‌های موجود بر سر حضور یا عدم حضور تماشاگر در بازی با داماش افزود: برای ما فرقی نمی‌کند که زمین چگونه باشد یا اینکه تماشاگر باشد یا نباشد. ماد دنبال برتری فنی و پیروزی در نتیجه هستیم و می‌خواهیم که به آن دست پیدا کنیم. البته برای ما فرق می‌کند که رفتارهای فدراسیون فوتبال با همه باشگاه‌ها به یک شکل باشد تا انصاف و عدالت رعایت شود. این منصفانه نیست که از یکسری باشگاه‌ها امتیاز کسر شود و با وجود شرایط حادتر از بعضی تیم‌ها امتیازی کسر نشود و به این ترتیب روی نتیجه نهایی تاثیر بگذارند. ما در همین فصل به شهرهایی رفتیم که انواع بی‌احترامی‌ها را در ورزشگاه و از سوی تماشاگران حریف شاهد بودیم و سایر تیم‌ها هم در سفر به همین شهرها به مشکل خوردند. سنگ و ترقه زدند، فحاشی کردند، سر ماساژور ما را شکستند و فقط جریمه نقدی انجام شد. اگر قانونی است باید برای همه باشد و نباید فرق بگذارند و با یک تیم شدید برخورد شود و از کنار تخلفات تیم دیگر به سادگی بگذرند.

مربی پرسپولیس با اشاره به لغو اردوی ارمنستان خاطرنشان کرد: این تغییر برنامه، خللی در کارهای ما ایجاد نمی‌کند. بازی را در همین تهران انجام می‌دهیم. شاید بد هم نشد و با توجه به اینکه نزدیک عید است، بچه‌ها در تهران تمرین می‌کنند و کنار خانواده هم خواهند بود. برنامه اصلی ما برای اردوی مازندران بود که به خوبی انجام شد. باید از مردم و مسوولان این استان تشکر کنیم. کل مردم واقعا سنگ تمام گذاشتند و برخلاف شایعه‌سازی‌هایی که صورت گرفت، همه چیز به خوبی انجام شد.

منافی تصریح کرد: این اردو از هر جهت خوب بود و شاید همین باعث شد برای ما شایعه‌سازی کنند. شایعاتی که آنها را به شدت تکذیب می‌کنیم و از باشگاه هم می‌خواهیم در صورت نیاز پیگیری‌های حقوقی لازم را داشته باشد. بعد از اینکه پرسپولیس به کورس برگشت هواداران بسیار خوشحال شدند تا سال جدید را با خاطر آسوده‌تری آغاز کنند و الان هم مطمئن باشند در این اردو هیچ مشکلی پیش نیامد. این درست که مشکلات مالی بازیکنان ادامه دارد ولی آنها با تمام وجود تلاش کردند و هیچ صحبتی از اعتصاب و این حرف‌ها نبود.

وی در پایان درباره سفر کاپیتان تیم به تهران افزود: محمد نوری برای رسیدگی به یک مشکل خانواده اجازه گرفت و زودتر به تهران آمد. هیچ مساله دیگری در کار نبود. خیال هواداران راحت باشد.  امیدوارم سال جدید را با خوبی و خوشی آغاز کنند و سال جدید برای پرسپولیس، سال قهرمانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)