پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد ۳ بازیکن دیگر از این تیم شرایط حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته‌اند.

جواد منافی  در خصوص دعوت از 7 بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: دعوت تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی باعث خوشحالی ما شد و نشان داد آنها شایستگی زیادی داشته‌اند. البته کی‌روش می توانست بازیکنان بیشتری را از پرسپولیس به تیم ملی دعوت کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: 3 بازیکن دیگر پرسپولیس نظیر محمد نوری، امید عالیشاه و محسن مسلمان بازیکنانی بودند که سرمربی تیم ملی می‌توانست آنها را به اردو دعوت کند اما به هر حال تصمیم‌گیرنده اصلی برای دعوت از بازیکنان فقط سرمربی تیم ملی است و ما هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم.

منافی با مفید دانستن بازی با تیم‌های ملی کویت و گینه تاکید کرد: برگزاری 2 بازی رسمی و تدارکاتی با تیم‌های کویت و گینه مسلماً برای آماده‌سازی تیم ملی مفید خواهد بود، خصوصاً گینه که به لحاظ فوتبالی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و حتماً می‌تواند کی‌روش را به داشته‌های خوبی برای محک تیم ملی ایران برابر یک تیم آفریقایی برساند. تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با 3 تیم با 3 سبک کاملاً متفاوت روبرو خواهد شد و حتماً بازی با تیمی مانند گینه، برای تیم کی‌روش محک خوبی است تا توانایی‌های تیمش را جهت بازی با نیجریه بسنجد.

وی در خاتمه تصریح کرد:‌ پرسپولیس مانند دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست اما ما سعی می‌کنیم این خلاء را با برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه پر کنیم. از سوی دیگر بازی‌های پیش رو مقابل کویت و گینه فرصت مناسبی برای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خواهد بود که خود را در شرایط مسابقه نگه دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)