مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اگر توافقات نهایی با تیم چینی خواهان من انجام شود از استقلال می‌روم.

پژمان منتظری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد پیشنهاد یک تیم چینی اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی همیشه به من لطف داشتند و این دو اول فصل هم در جریان بودند که دوست داشتم در خدمت استقلال باشم و این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم. به همین منظور با استقلال قرارداد بستم ولی ابتدای فصل هم گفته بودم باشگاه در جریان است که با یک تیم چینی توافقات اولیه را کرده‌ام. قرار است در یکی دو هفته آینده توافقات نهایی انجام شود.

وی افزود: درباره بندهایی از قرارداد که دوست دارم اضافه شود با آنها در حال صحبت هستم و اگر تا چند روز دیگر این شرایط فراهم شود از استقلال می‌روم. چیزی تمام نشده ولی قرار است بندهایی به قراردادم اضافه شود تا به این تیم ملحق شوم.

مدافع استقلال عنوان کرد: به این تیم تعهد دارم چون توافقات اولیه را در ابتدای فصل با آنها انجام داده بودم. در صورتی به این تیم چینی نمی‌روم که یکسری اتفاقات خاص بیفتد که آن هم بعید می‌دانم. باشگاه استقلال همیشه به من لطف داشته و این سخت‌ترین تصمیم من است که بخواهم از استقلال جدا شوم. این حرف‌ها را زدم چرا که دوست نداشتم در مورد من اما و اگر باشد.

منتظری در خصوص مصاحبه فتح‌الله‌زاده که گفته بود منتظری در استقلال می‌ماند گفت: فتح‌الله‌زاده همیشه به من لطف داشته است. رابطه من و او بالاتر از بازیکنی و مدیرعاملی بود ولی با این وجود توافقاتم را با تیم چینی انجام دادم و اگر توافقات نهایی صورت گیرد به این تیم خواهم پیوست.

وی در مورد اینکه شاید امیر قلعه‌نویی از تصمیمش ناراحت شود تصریح کرد: همه از رابطه من و قلعه‌نویی باخبر هستند. قلعه‌نویی مرا دوست دارد و من هم او را دوست دارم ولی به دلایلی که گفتم دوست دارم مدتی بیرون از ایران بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)