خبرگزاری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قصد جواب دادن به هیچ‌کس را ندارم اما آقای فتح‌الله‌زاده ما هم کلی گرفتاری داریم.

بهروز منتقمی در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من دوست ندارم دراین شرایط جواب برخی صحبت‌ها را بدهم و رو در روی کسی قرار بگیرم چون همه مدیران تلاش می‌کنند تا در عرصه ورزش موفق باشند اما آقای فتح‌الله‌زاده ما نیز کلی گرفتاری و مشکلات ویژه داریم که سردار رویانیان شب و روز برای برطرف شدن آن تلاش می‌کند تا بازیکنان با خیال راحت بازی کنند.

وی افزود: تازه از قبل هم مشکلات مالی ما و بدهی‌ها پابرجاست و به نوعی شاید آنها برای باشگاه خطرناک‌تر باشند که برای برطرف کردن آن نیز باید تلاش کنیم.

منتقمی خاطرنشان کرد: رویانیان سعی کرده در خصوص بدهی‌ها و مشکلات مالی باشگاه آبروداری کند. خانواده بزرگ پرسپولیس با این هوادار برای اینکه دچار مشکل نشود و بچه‌ها تمام توان خود را اجرا کنند سعی می‌کند تا از لحاظ روحی و روانی تیم آرامش داشته باشد. به همین دلیل شاید رویانیان خیلی از مشکلات را درون خود بریزد و حرفی نزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسپولیس در چند بازی گذشته نتایج خوبی گرفته و ما بسیار امیدواریم که با تلاش و کوشش همه بچه‌ها و کادر فنی انشاءالله در جام حذفی به خواسته خود برسیم و با پتانسیلی که داریم در لیگ برتر هم به رده‌های بالای جدول بیاییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)