پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از حضور محمدرضا خلعتبری در این تیم استقبال می‌کند.

بهروز منتقمی در مورد پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاه عجمان امارات برای صدور رضایت نامه محمد رضا خلعتبری گفت: این موضوع را رویانیان پیگیری می‌کند و تمام این معادلات بر عهده مدیرعامل باشگاه است.

وی ادامه داد: خلعتبری بازیکن خوبی است و ما هم از حضورش در پرسپولیس استقبال می‌کنیم.دوست داریم تمهیدات لازم مالی فراهم شود تا این بازیکن در لیگ ایران به میدان برود. تمام تلاش ما این است تا خلعتبری به پرسپولیس بیاید چون حضورش در لیگی با نام جعلی برای اماراتی‌ها جنبه تبلیغ سیاسی هم دارد.

 

اميدوارم وزارت ورزش و جوانان مانند موضوع نكونام كه به باشگاه استقلال براي حفظ او كمك كرد، به ما هم كمك كند.

وي درخصوص اينكه چرا وزارت ورزش و جوانان مانند جريان نكونام به باشگاه پرسپوليس كمك نكرده است، گفت: خلعتبري پيش از به وجود آمدن حواشي به امارات رفته بود اما نكونام با درايتي كه داشت پس ازمطرح شدن نام جعلي برروي ليگ امارات كمي تامل كردوتوانست مشكل خود را با استقلال حل كند.

وي اظهار داشت: اگر وزارت ورزش به ما هم براي جذب خلعتبري كمك كند ما استقبال مي كنيم زيرا هم اين كار باعث مي شود يك سرمايه خوب فوتبال را حفظ كرده باشيم و هم اينكه نگذاريم او در ليگ امارات بازي كند.

منتقمي در رابطه با تشكيل جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بايد اعضاي هيات مديره با يكديگر بيشترآشنا مي شدند اين نشست برگزار شد و هيچ مشكل خاصي وجود نداشته است.
وي در خصوص موافقت وزارت ورزش با ماندن وي در باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت: با توجه به اينكه دوران ماموريت من دراين باشگاه به اتمام رسيده بود رويانيان طي درخواستي از مسئولان وزارت ورزش خواستار تمديد قرارداد من شد كه اين مساله مورد موافقت قرار گرفت.

 

منتقمی در واکنش به شایعه حضور الساندرو دل‌پیرو در پرسپولیس اظهار داشت: چون این خبر رسمیت ندارد نمی‌شود در خصوصش اظهار نظر کرد. این خبر صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)