پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: چهارشنبه در صورت برتری مقابل استقلال خوزستان می‌توانیم صدرنشینی خود را تثبیت کنیم و در مجموع شرایط خوب است و به گونه‌ای پیش می‌رود که قهرمان نیم فصل خواهیم شد.

بهروز منتقمی که عصر روز گذشته برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر تنیس و دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و البرزگاز کیش در حالی در مجموعه تنیس استقلال برای تماشای این دیدار حضور داشت که پسر وی نیز عضو تیم تنیس پرسپولیس است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: پسرم چندین سال در خارج از کشور حضور داشته و تنیس را آموخته است و حالا با بازگشت به ایران، به این تیم پیوسته تا در آینده سرمایه‌ای بشود برای تنیس کشور.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فلسفه تشکیل تیم تنیس پرسپولیس به خاطر حضور پسر وی در این تیم نبوده است، گفت: خیر؛ ما امسال در راستای باشگاهداری رشته‌های دیگری مانند کشتی، گلبال و بسکتبال جانبازان، فوتسال، قایقرانی و در مجموع نزدیک به 12 رشته را راه‌اندازی و مورد حمایت قرار داده‌ایم، ضمن اینکه برای راه‌اندازی سایر رشته‌ها در صورتی که اسپانسری وجود داشته باشد که موجب شود باشگاه در خصوص این تیم‌‌ها، هزینه‌ای را متحمل نشود، در رشته‌های دیگر هم تیمداری خواهیم کرد.

منتقمی یادآور شد: این موضوع هم برای توسعه ورزش در کشور است و هم کمکی برای فدراسیون‌های ورزشی خواهد بود، ضمن اینکه جمعیت نزدیک به 30 میلیون هوادار، تیمداری پرسپولیس در سایر رشته‌ها را هم می‌طلبد.

وی گفت: تیم تنیس پرسپولیس بهانه‌ای است برای حضور پسر من در این تیم در غیر این صورت اگر در پرسپولیس هم نباشد برای بازی کردن به تیم دیگری خواهد پیوست، ضمن اینکه اسپانسرها هزینه‌ها و دستمزد بازیکنان را متقبل می‌شوند.

قائم مقام پرسپولیس در مورد حضور اشکان شکوفی که از وی به عنوان یک استقلالی یاد می‌شود در تیم پرسپولیس گفت: از نظر ما شکوفی پرسپولیسی است. با این حال اگر هم استقلالی باشد ازاینکه برای تیم تنیس پرسپولیس بازی کند، امر خیری است.

وی افزود: سال گذشته در اولین حضور در جام حذفی قهرمان شدیم، امسال هم در حال حاضر صدرنشین هستیم و شرایط خوبی داریم.

منتقمی در مورد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهارشنبه در صورت برتری مقابل استقلال خوزستان می‌توانیم صدرنشینی خود را تثبیت کنیم و در مجموع شرایط خوب است و به گونه‌ای پیش می‌رود که با برتری مقابل استقلال قهرمان نیم فصل خواهیم شد.

وی در مورد شرایط مالی پرسپولیس گفت: تمام باشگاه‌ها تنگناهای مالی ویژه و خاص خود را دارند. بیشتر از 10 میلیارد برای این فصل پرسپولیس در همه بخش‌ها هزینه شده است و این در حالی است که از منابع دولتی خیلی کمکی را نمی‌گیریم و از این مبلغ تنها یک و نیم میلیارد آن از طریق کمک دولت تأمین شده است.

منتقمی در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم و برنامه‌های این تیم برای تقویت هرچه بیشتر سرخپوشان گفت: مطمئنا از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد که البته هنوز اسامی آنها مشخص نیست و پس از پایان نیم فصل مشخص می‌شود.

وی در مورد لیست ورود و خروج این تیم در نیم فصل گفت: در این مورد هم باید پس از پایان نیم فصل تصمیم گیری کرد و در حال حاضر مناسبتی برای این کار وجود ندارد. این کار می‌تواند موجبات تضعیف تیم مقابل و کاهش روحیه بازیکنان را به دنبال خواهد داشت.

منتقمی گفت: شایعات در مورد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به این دلیل که حساسیت روی آنها زیاد است، همواره وجود دارد و این موضوع هم طبیعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)