پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برای دراختیار گرفتن ورزشگاه شهیدشیرودی منتظر موافقت وزیر ورزش و جوانان و پس از آن هیات وزیران هستیم.

بهروز منتقمی افزود: خوشبختانه تیم ما توانسته در هفته های اخیر با کسب نتایج ایده آل به شرایط خوب خود بازگردد. امیدوارم روند خوب پرسپولیس ادامه پیدا کند و بتوانیم بازهم جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما قابلیت های فراوانی دارند و بارها این مساله را به آنها تاکید کرده ایم و خوشبختانه آنها نیز قابلیت های خود را به اثبات رساندند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص حضور مدیران باشگاه رئال مادرید اسپانیا، گفت: مسئولان باشگاه رئال بامداد امروز به تهران آمده اند و از امکانات ما بازدید خواهند داشت و همچنین در تمرین تیم نیز حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: به طور حتم بازیکنان جوان از این پس در کمپ های رئال مادرید حضور پیدا خواهند و این مساله می تواند در شد آنها تاثیر گذار باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که برای حضور ستاره های رئال چه مقدار هزینه شده است، اظهار داشت: تمام هزینه های حضور این باشگاه در کشورمان را یک حامی مالی پرداخت می کند و همچنین یکی از حامیان آمادگی خود را برای ایجاد کمپ باشگاه رئال مادرید در یکی از استان ها اعلام کرده است.

منتقمی همچنین اعلام کرد که جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز از ساعت 16.30 دقیقه برگزار خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد این باشگاه برای در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید شیرودی، گفت: در اختیار گرفتن ورزشگاه شیرودی پیشنهاد ما به وزارت ورزش و جوانان بوده است و در حال حاضر نیز منتظر موافقت این وزارت خانه هستیم. در صورت موافقت وزیر ورزش این مساله باید مورد موافقت هیات وزیران نیز قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا مانند ورزشگاه درفشی فر که امروز یکی از دارایی های باشگاه پرسپولیس است این ورزشگاه نیز به دارایی های ما نیز اضافه شود.

منتقمی درپاسخ به این سئوال که آیاباشگاه پرسپولیس تا سال 93 خصوصی خواهد شد،گفت: نشست هایی در این رابطه با مسئولان مربوطه داشته ایم و در حال حاضر کارشناسان دادگستری در حال بررسی های دارایی ها ما هستند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی کارشناسان دادگستری دارایی های باشگاه ما به سازمان خصوصی سازی اعلام خواهد شد و بعد از آن می توان سهام باشگاه را به مردم و علاقه مندان فروخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)