پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه امروز مسئله عجیبی نبود چون ما همیشه مشکلات خانوادگی را در این جلسات حل می‌کنیم.

بهروز منتقمی در خصوص حضور مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس در باشگاه و اعتراض‌های‌شان، گفت: به نظرم این مسائل زیاد نباید بزرگ شود. بالاخره ما هر هفته جلساتی را با مدیران و مربیان تیم‌های پایه خود داریم و امروز هم در نشستی درباره برخی از مشکلات خانوادگی حرف زدیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی افزود: در مباحث ما امکان دارد در خصوص مسائل مالی، بازیکنان، نقاط‌ ضعف، برنامه‌ها و گزارش کار، بحث و تبادل نظر شود. این مسئله حاد و جدید نیست چون ما دوست داریم همیشه در جلسات با چالش‌هایی که داریم بهترین تصمیم را برای پرسپولیس بگیریم.

منتقمی ادامه داد: خوشبختانه امروز نیز اجماع خوبی داشتیم و در خصوص مسائل مختلف با پیشکسوتان پرسپولیس که به این باشگاه تعصب دارند گفت‌وگو کردیم، این جلسه مانند دیداری بود بین مدیر و زیر مجموعه‌اش که با هم تبادل نظر می‌کنند.

وی یادآور شد: شاید از بیرون هزاران نظر درباره این جلسه باشد اما ما به پیشکسوتان‌مان در تیم‌های پایه اعتقاد قلبی داریم و مطمئن باشید با برگزاری این جلسات، خود پیشکسوتان هم می‌دانند که نگاه ما و رویانیان بسیار ویژه است که ان‌شاءالله باز هم این موضوع را ادامه می‌دهیم چون نگاه ویژه به تیم‌های پایه، آینده پرسپولیس را تضمین می‌کند.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره همه می‌دانند مسائل مالی الان در ورزش وجود دارد اما خداروشکر با برنامه‌هایی که رویانیان دارد ما دچار مشکلی نخواهیم شد و با قدرت از تیم‌های پایه حمایت می‌کنیم، امروز هم اعتصاب و مشکلی نبود و فقط یک جلسه خانوادگی داشتیم و خیلی خوشحالم که بزرگانی مانند سلطانی، نائینی، یوسفی، پروین، همه را در باشگاه دیدم، البته ما هفته‌ای دو بار از این جلسات داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)