پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: درباره ادامه حضورم در باشگاه پرسپولیس تابع دستور وزارت ورزش هستم اما خودم دوست دارم به کار قبلی ام در وزارتخانه برگردم.

بهروز منتقمی درباره روند واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید صورت های مالی بررسی شود و به تصویب برسد. مطالبات، بدهی ها، احکام مراجع قضایی مثل فیفا و کمیته انضباطی باید بررسی شود و با کارشناسان صحبت شود تا در نهایت منتهی به واگذاری دو باشگاه شود. این راه به پایان خود رسیده است و به زودی مزایده انجام می شود. در این مزایده درباره صلاحیت افراد بحث می شود.

وی ادامه داد: میزان سهامی که واگذار می شود را سازمان خصوصی سازی تعیین می کند و ما منتظر هستیم اتفاقی که سالها است همه دنبالش هستیم بیفتد. البته قرار بر این شده درصدی از سهام باشگاه به پیشکسوتان واگذار شود.

قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود درفشی فر جزو اموال باشگاه پرسپولیس نیست، تاکید کرد: سازمان خصوصی سازی برای واگذاری پرسپولیس به حرف و حدیث ها توجه ندارد. آنها بر اساس مستندات دارایی های باشگاه را بررسی می کنند و ما هم به صورت مستند تمام مسائل را در اختیارشان گذاشته ایم. فردی که باشگاه را در اختیار می گیرد باید بدهی ها را دراختیار بگیرد و ردیف بودجه دیگری ندارد. او باید خودش درآمدزایی کند و هزینه ها را تقبل کند که البته کاملا امکان پذیر است.

منتقمی تأکید کرد: من تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم و الان هم دوست داشتم طاهری انتخاب شود و من برگردم به محل کار قبلی ام در وزارت ورزش ولی الان منتظر سازمان خصوصی سازی هستیم تا ببینیم که چه تصمیمی برای واگذاری باشگاه اتخاذ می شود. من به جای سازمان خصوصی سازی نمی توانم تصمیم گیری کنم.

منتقمی باید تلاش شود تا اعتماد تیم راه افتاده و کمک شده تا اردوهایش را برگزار کند و همه چیز مثبت بوده است و این اتفاقات را بادی به فال نیک گرفت. همه این تلاش ها برای خوشحالی هواداران، برای پایان یافتن نگرانی هواداران و موفقیت نماینده کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)