پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما با استقلال تفاهم داریم اما در رقابت با آنها کوتاه نمی‌آییم.

بهروز منتقمی پس از جلسه عصر امروز با رئیس سازمان لیگ و مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: یک پیشنهاد جدید به ما دادند که بازی در 2 آذر برگزار شود و ما هم آن را پذیرفتیم. استقلالی‌ها هم این موضوع را پذیرفتند فقط باید شورای تأمین و مراجع ذیربط در اینباره تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما با برگزاری بازی در 7 آذر مشکل داشتیم و به همین دلیل درخواست جلسه دادیم که سازمان لیگ هم به خوبی با این موضوع موافقت کرد و جلسه خوبی برگزار شد و قرار شد بازی اگر مشکلی از لحاظ مراجع ذیربط نداشته باشد 2 آذرماه برگزار شود. من از مسئولان سازمان لیگ به خاطر این همکاری تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا با این وجود حاضر هستند 7 آذرماه در جام حذفی به میدان بروند، گفت:‌ هنوز چیزی در اینباره اعلام نشده است باید سازمان لیگ برنامه آن را اعلام کند. ما حرفی در مورد این مسئله نداریم.

وی در مورد اینکه از باشگاه پرسپولیس سه نفر حضور داشتند و از استقلال یک نفر یادآور شد: ما احترام خاصی به حریف خود قائل هستیم و تفاهم هم با آنها داریم اما در رقابت کوتاه نمی‌آییم.

منتقمی در مورد اینکه نظرش در خصوص 30درصد افزایش حق پخش چیست، تأکید کرد: به هر حال این هم منابع درآمدی برای باشگاه‌ها محسوب می‌شود. به علت اینکه به پایان سال نزدیک می شویم باید این موضوع نهایی می‌شد تا مردم از دیدن بازی‌ها محروم نشوند اما این مسئله در بودجه سال آینده وجود خواهد داشت و برای سال 94 مصوب می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)