پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی و محمد رویانیان همواره احترام هم را نگه داشته‌اند.

بهروز منتقمی با اشاره به اختلافات پیش آمده بین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی کریمی گفت: من از اتفاقاتی که بین این دو عزیز رخ داده اطلاعی ندارم اما با توجه به سابقه‌ای که از این دو دارم، می‌توانم بگویم علی کریمی و محمد رویانیان در مدتی که با هم همکاری داشتند همواره احترام یکدیگر را حفظ می‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس تیم پرسپولیس باید شرایطی فراهم شود این تیم از حاشیه به دور باشد و هر کس و هر نوعی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا با آمدن علی دایی این تیم در فصل آینده موفقیت لازم را به دست بیاورد. برای رسیدن به موفقیت اولین گام این است که تیم حاشیه نداشته باشد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تمامی مراحل جذب بازیکن از سوی علی دایی پیگیری می‌شود، گفت: علی دایی لیست خرید را اعلام می‌کند و در بحث مدیریتی هم آقای رویانیان و ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم چرا که هدف‌مان بستن یک پرسپولیس قدرتمند برای فصل آینده است.

منتقمی در خصوص اینکه آیا این تیم برای فصل آینده برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد، گفت: در این مورد کادر فنی و در راس آن علی دایی باید اظهار نظر کند اما آنچه مسلم است این است که مدیریت باشگاه دوست دارد تیم قهرمان شود و مطمئنا هیچ مربی هم نیست که نخواهد تیمش در راستای قهرمانی گام برندارد.

وی در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس گفت: در این ارتباط تنها کسی که می‌تواند نظر نهایی را بدهد خود علی دایی است. این سرمربی است که مهره‌ها را می‌چیند و تیم خود را برای سال آینده آماده می‌کند اما مدیریت باشگاه دوست دارد از تمامی پتانسیل‌های لازم برای موفقیت تیم استفاده شود.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به پاسخ‌های خنثی خود به سؤالات خبرنگاران گفت: اظهار نظرهای متناقض مسئولان باشگاه باعث ایجاد حاشیه می‌شود و من به خاطر اینکه از این کار جلوگیری کنم سعی می‌کنم کمتر مصاحبه کرده و اجازه می‌دهم اخبار تیم از سوی مدیرعامل و سرمربی باشگاه اعلام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)