پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه در تلاش است تا روابط نزدیکی با باشگاه سپاهان داشته باشد.

بهروز منتقمی پس از جلسه اتحادیه فوتبال در خصوص انتخابش به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این حکمی است که روز گذشته به من ابلاغ شده و باید در این راستا هم فعالیت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر کسی از داخل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اظهارنظر نخواهد کرد، عنوان کرد: سعی می‌کنیم این وفاق را در باشگاه پرسپولیس ایجاد کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا ماندن رویانیان در این باشگاه قطعی شده است گفت: خوشبختانه آرامش به پرسپولیس برگشته و وزارت ورزش هم این آرامش را دنبال می‌کند و فقط مانده اعضای هیات مدیره کامل شوند. تصمیمات هیات مدیره بیشتر پیرامون وضع مدیریت باشگاه است. رویانیان با عزم جدی ماموریت خودش را آغاز کرده است.

منتقمی در پاسخ به این سوال که چه زمانی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تکمیل خواهند شد، تاکید کرد: از سوی وزیر ورزش این ماموریت به آقای سجادی ابلاغ شده تا اعضای جدید هیات مدیره را انتخاب کند. در آینده احکامی در این خصوص صادر می‌شود. سجادی با افراد خوش‌نام و خوش‌سابقه در حال مذاکره است و از بین آنها اعضای هیات مدیره پرسپولیس را انتخاب می‌کند.

وی در خصوص اختلافاتی که بین 2 باشگاه پرسپولیس و سپاهان رخ داده است، تصریح کرد: من چندین سال مدیر ورزش اصفهان بودم و با رحیمی سال‌ها کار کردم. تلاش می‌کنیم روابط نزدیک‌تری را بین 2 باشگاه برقرار کنیم و به سمتی برویم که فعالیت همه ما باعث سربلندی فوتبال شود. در این خصوص با رحیمی به صورت تلفنی و حضوری صحبت‌ کردم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به این مسئله که باشگاه‌ها باید در بازار نقل و انتقالات با هم تفاهم داشته باشند، گفت: باید این تفاهمات همراه با احترام باشد نه اینکه موجب اختلاف شود و اگر هم اعتراضی است باید روی آن فدراسیون فوتبال حکم صادر کند و تمام باشگاه‌ها هم رعایت کنند.

منتقمی در ادامه درباره قانون سقف قرارداد گفت: به قانون سقف قرارداد اعتقادی ندارم. برای ما بیشتر تفاهم باشگاه‌ها ملاک است.

وی در مورد وضعیت کریم‌ انصاری‌فرد با پرسپولیس اظهار داشت: انصاری‌فرد هنوز به هیچ تیمی منتقل نشده و انشاءالله به خانواده بزرگ پرسپولیس اضافه می شود. در این خصوص زمان داریم. دلیل تمدیدنشدن قرارداد انصاری‌فرد به مسائل مالی بر نمی‌گردد بلکه بر سر چند موضوع کوچک اختلاف وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)