پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:‌با توجه به سوابق ارزنده و دانش لازم سلطانی‌فر می‌تواند بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان باشد.

بهروز منتقمی ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم ایران با حضور در خیابان‌های سراسر استان‌های کشور باز هم نشان دادند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. مردم همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با شعارهای کوبنده‌شان را به گوش سراسر جهان رساندند و باز هم اعلام کردند که قدس باید آزاد شود. باید به این مردم آفرین گفت که بار دیگر نشان داده‌اند که همه با هم یکدل و برادر در ایران بزرگ اسلامی در کنار رهبر خود و طبق فرمایشات ایشان همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

قائم مقام پرسپولیس درباره حضور احتمالی مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش نیز گفت: این روزها صحبت‌های زیادی درباره مدیران در رأس وزارت ورزش و جوانان وجود دارد که یکی از آنها سلطانی فر است. ایشان با توجه به اینکه من سالیان زیادی در وزارت ورزش خدمت کرده‌، گزینه خوبی برای وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: سلطانی‌فر در مدت حضورش در سازمان تربیت بدنی به علت اینکه من در زمانی مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی بودم، کارهای شایسته و خوبی را برای ورزش ما انجام داد. ایشان به عنوان استاندار استان مرکزی همیشه علاقه خاصی به ورزش همگانی و قهرمانی در زمان ریاست هاشمی‌ طبا در سازمان تربیت‌ بدنی داشت.

منتقمی ادامه داد: سلطانی‌فر سابقه دیرینه و بسیار خوبی دارد و من با کارهای ایشان بدون هیچ تعارف و تمجید و تعریف بیهوده‌ای آشنا هستم. ایشان آدمی سخت‌کوش و پیگیر در امور کارهای خود است و به نظر من با درایت و مدبر می‌تواند به ورزش ایران کمک کند. ایشان تا زمانی که استاندار مرکزی بود، بسیار ریزبینانه به ورزش توجه داشت و این می‌تواند خبر خوشی برای اهالی ورزش باشد. ضمن اینکه گزینه‌های دیگری مانند دادکان، هاشمی طبا، مهرعلیزاده و عباسی نیز افراد خوبی هستند.

منتقمی در مورد نگاه‌های سلطانی‌فر به ورزش نیز گفت: ایشان تاکید زیادی به ورزش همگانی و پروژه‌های عمرانی داشت و این می‌تواند به نفع مردم سراسر ایران باشد. ایشان سابقه حضور در ورزش را دارند و به نظرم باید اگر ایشان وزیر ورزش شد، مانند سایر وزرا از او حمایت کرد. البته زمزمه‌هایی مبنی بر حضور فائقی و نصرالله سجادی نیز به گوش می‌رسد و این می‌تواند برای اداره ورزش کشور خوب و مطلوب باشد. البته به نظر من مطمئن باشید سلطانی‌فرد با تمام گزینه‌های دیگر ارتباط‌های خوبی دارد و اگر قرار باشد چیدمانی انجام شود بسیار با تمرکز این کار را انجام می‌دهد و از تجارب دیگران به بهترین نحو استفاده می‌کند.

منتقمی در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: ما به نتایج سایر تیم‌ها هیچ کاری نداریم و انشاءالله با علی دایی و حمایت‌های هواداران قهرمانی می‌کنیم امیدوارم که به هدفمان برسیم. هرچند که سخت است اما قطعا این موضوع شدنی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)