پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق پرسپولیس می‌گوید در حال حاضر یک کارمند معمولی در این باشگاه است و از سوی وزارت ورزش و جوانان ماموریت دارد که تا آخر سال به امور باشگاه رسیدگی کند.

بهروز منتقمی  درباره شکست پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه نتیجه‌ بازی را واگذار کردیم. معتقدم که اخراج مایکل اومانا تاثیر زیادی در روند بازی داشت و باعث شد دفاع تیمی ما به هم بخورد. با این حال امیدواریم در آینده نتایج بهتری بگیریم و حذف شدن در جام حذفی را در لیگ برتر جبران کنیم.

او در پاسخ به این سوال که سمتش در حال حاضر در باشگاه چیست، گفت: من یک کارمند معمولی در باشگاه هستم و از سوی وزارت ورزش و جوانان مامور هستم و تا آخر سال در باشگاه حضور دارم تا به امور باشگاه رسیدگی کنم.

منتقمی در ادامه درباره مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس هم گفت: پس از آخرین جلسه‌ای که برگزار کردیم اعضا به شدت خواهان مدیرعاملی من بودند اما شرایط را سنجیدم و مدیرعاملی را قبول نکردم. با توجه به این که شخص آقای سیاسی برای پرسپولیس هزینه می‌کنند پس بهترین فرد خود ایشان هستند تا سکان هدایت باشگاه را در اختیار بگیرد. باشگاه در چند ماه آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود و ما مامور هستیم تا روند این انتقال را فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق اعلام مدیران سازمان خصوصی سازی قرار است اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه قیمت دقیق باشگاه پرسپولیس مشخص شود تا از طریق مزایده به فروش گذاشته شود. افرادی بعدی که مالکیت باشگاه را در اختیار می‌گیرند درباره مدیریت باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد. شاید سازمان خصوصی سازی بر این باور باشد تا مالکان جدید پس از پایان لیگ امور باشگاه را در اختیار بگیرد اما آن چیزی که مشخص است این که باشگاه ظرف یکی، ‌دو ماه آینده واگذار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)