پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نحوه خصوصی‌شدن پرسپولیس در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است اما اگر هواداران در سهام باشگاه سهیم شوند اتفاق بی‌نظیری خواهد افتاد.

بهروز منتقمی در خصوص جلسه امروز صبح با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی گفت: امروز به دیدار مسئولان سازمان خصوصی‌سازی می‌روم تا راجع به بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس بحث‌های کارشناسی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امروز و در جلسه به بررسی اسناد، مدارک و صورت‌های مالی خواهیم پرداخت و مسئولان حسابرسی هم قطعا در این جلسه حضور دارند و پس از بررسی اسناد اگر همه چیز به صورت خوب پیش برود تا پایان آذرماه ارزش سهام باشگاه پرسپولیس مشخص بشود و سپس قیمت‌گذاری صورت می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ وقتی قیمت سهام باشگاه پرسپولیس توسط کارشناسان معلوم و مصوب شود دیگر کار به سمت مصوبه مجلس شورای اسلامی خواهد رفت تا باشگاه پرسپولیس در روند برگزاری و مزایده قرار بگیرد اما اینکه نحوه واگذاری چگونه خواهد بود در اختیار ما نیست و طبق مصوبه مجلس باشگاه پرسپولیس به افراد حقیقی، حقوقی یا به صورت مشترک کنسرسیوم واگذار خواهد شد. مکانیزم خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس را سازمان خصوصی‌سازی مشخص می‌کند و من عزم طرفین را در این مسئله جدی می‌بینم و پیش‌بینی من این است که تا پایان سال پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود.

منتقمی در پاسخ به این سوال که آیا سهامی هم برای هواداران این باشگاه در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، افزود: همانطور که گفتم این مسئله در تشخیص ما نیست و سازمان خصوصی سازی در این باره تصمیم‌گیرنده خواهد بود اما اگر چنین اتفاقی بیفتد و هواداران در سهام باشگاه سهم داشته باشند اتفاق بی‌نظیری خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)