پرسپولیس نیوز :  مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس و آکادمی ملی المپیک ایران امروز توافقنامه همکاری منعقد کردند.

در راستای برنامه‌های توسعه‌ای باشگاه پرسپولیس در امور ورزشی و علمی و افزایش توانمندی‌های دانشگاه پرسپولیس، امروز با حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه، امیر جیرودی مشاور و رئیس دفتر مدیر عامل، حمید استیلی مسوول آکادمی فوتبال پرسپولیس و داریوش سودی رئیس مرکز علمی – کاربردی پرسپولیس در آکادمی ملی المپیک ایران، قرارداد همکاری منعقد شد.

بهروز منتقمی درباره این همکاری گفت: دو طرف ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با یکدیگر دارند و این همکاری می‌تواند منشاء اثرات خوبی برای ورزش و فوتبال ایران باشد. طبق این قرارداد همکاری مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس ضمن استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی آکادمی ملی المپیک از امکانات آن مانند آزمایشگاه و تجهیزات ورزشی آن استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس ظرفیت‎هایی مثل؛ پذیرش دانشجو برای کارکنان آکادمی، پذیرش دانشجو از ورزشکاران و قهرمانان معرفی شده از سوی کمیته ملی المپیک و ارائه مدارک مورد قبول وزارت علوم را در اختیار طرف مقابل می‌گذارد.

این هم‌افزایی منجر به ایجاد و ارتقاء پتانسیل‌های جدید می‌شود و همچنین مقرر شد، دو طرف در ارتباط با برپایی همایش‌های علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی، ارائه اسناد مطالعاتی، امور بین الملل و تحقیقات مشارکت داشته باشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین خبر از افزایش پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس تا 1200 نفر داد و خاطرنشان کرد: قصد داریم در دوره مهر ماه ظرفیت پذیرایی دانشجو را از 105 نفر به 1200 نفر رسانده و رشته‌ها را به عدد 12 برسانیم. همچنین اقدامات برای پذیرش دانشجو در سطح لیسانس از مهر ماه انجام شد، پس از آن برای کارشناسی ارشد اقدام می‌شود و تا سال بعد برای پذیرش دانشجو در سطح دکتری اقدام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)