پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است اگر این دوستان ابهامی هم درباره دوره مدیریت هرکدام از مدیران سابق پرسپولیس دارند رو در رو به آنها بگویند تا ابهام شان برطرف شود.

بهروز منتقمی در رابطه با ادعای مدیران فعلی پرسپولیس بر علیه مدیریت محمد رویانیان و اقداماتی که در آن دوره انجام شده اظهار داشت: من با رویانیان در یک دوره که در باشگاه پرسپولیس حضور داشت همکاری کردم و قائم مقام باشکاه بودم. البته زمانی که قرارداد ژوزه امضا شد من در باشگاه حضور نداشتم. اما فکر می کنم اصلا درست نیست که مدیران فعلی پرسپولیس درباره تمام موضوعات خودشان قاضی باشند، حکم بدهند و آن را اجرا کنند. بهتر است مواردی از این دست از طریق مراجع قانونی پیگیری شود نه اینکه فقط در رسانه ها شلوغ کاری کنیم و به آنها بپردازیم.

وی همچنین افزود: چطور آن زمان که رویانیان شبانه روزی در باشگاه زحمت می کشید هیچ کس نبود که درباره چنین مسائلی شفاف سازی کند. اظهارنظرهای فعلی بیشتر شبیه تهمت و افترا است. بهتر است اگر این دوستان ابهامی هم درباره دوره مدیریت هرکدام از مدیران سابق پرسپولیس دارند رو در رو به آنها بگویند تا ابهام شان برطرف شود.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از زمان جدایی رویانیان پرونده های زیادی علیه او رو شده است، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه مصوباتی که هیات مدیره آنها را تصویب می کند اجرا خواهد کرد و مشکل کار اینجاست که فقط مدیرعامل باید در قبال هواداران و رسانه ها پاسخگو باشد. من که از خودم مطمئنم وظیفه خود را در دوره حضور در پرسپولیس به نحو احسن انجام دادم و رویانیان نیز شبانه روزی برای پیشرفت باشگاه تلاش می کرد. قطعا باشگاه پرسپولیس چیزی در خزانه اش نداشت که رویانیان آن را با خودش ببرد و او از هر طریقی سعی می کرد پولی را به باشگاه تزریق کند و پرسپولیس سرپا بماند.

وی ادامه داد: به نظرم بهتر است خود رویانیان پاسخگوی برخی مسائل باشد اما خدا را شکر می بینم که او هیچ وقت از پاسخگویی در قبال چنین مسائلی فرار نکرده و حتی آن را بخشی از وظایف خود می داند. بهتر است دوستان هم بیشتر از این به مدیران پیش از خود تهمت نزنند. رویانیان مدیر زحمتکشی بود که در دوره خودش انرژی زیادی صرف امورات باشگاه پرسپولیس کرد.

منتقمی در پایان در واکنش به اینکه رویانیان اعلام کرده جریان سازی ها علیه خودش به دستور وزیر ورزش انجام شده گفت: درست است که من در وزارت ورزش حضور دارم اما مسائل پرسپولیس به من مربوط نمی شود. حتی تا به امروز وزیر و معاونانش یک بار هم از نظر و مشورتی درباره این باشگاه نگرفته اند. فکر نمی کنم این اتفاقاتی که اخیرا رخ داده ربطی به وزارت ورزش داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)