پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می کنم پرسپولیس در مزایده سوم به فروش برسد.

بهروز منتقمی درباره اظهارات حمید رضا سیاسی مبنی بر اینکه شاید منتقمی جهانشاهی را می شناخت و به من نگفت، اظهار داشت: من نمی دانم بعد از این همه مدت چرا دوباره این صحبت ها مطرح شده و نام این شخص به زبان آمده است. من در سفری که به همراه سیاسی به اسپانیا داشتیم، اصلا جهانشاهی را نمی شناختم چون مذاکره کننده با ما شخص دیگری بود و ایشان هیچ ربطی به مذاکرات ما و باشگاه نداشتند.

وی ادامه داد: اگر از این موضوع مطلع بودم، حتما از انجام مذاکره پرهیز می کردم، تمام شناخت من درباره جهانشاهی همان اطلاعاتی است که شما هم دارید و نه بیشتر.

منتقمی بعد از اینکه متوجه شد سیاسی از زندان آزاد شده، تاکید کرد:  آزادی او را تبریک می گویم. من از شما می شنوم که آزاد شده و اصلا پیگیر اخبار نبودم اما امیدوارم دیگر درباره این مسائل صحبتی نشود چون صحبت کردن درباره جهانشاهی باعث می شود آنها را بیهوده بزرگ کنیم.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حمیدرضا سیاسی می تواند در مزایده استقلال و پرسپولیس شرکت کند، افزود: سازمان خصوصی سازی باید اعلام کند چه کسانی واجد شرایط هستند که بتوانند در مزایده شرکت کنند اما در هر صورت باید تا آن زمان صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی درباره اینکه دو باشگاه خریدار دارد، عنوان کرد: بله، فکر می کنم با توجه به اتفاقات رخ داده و تعدیل قیمت برای بار سوم مشتری برای پرسپولیس پیدا خواهد شد و به احتمال زیاد این باشگاه به فروش خواهد رفت.

منتقمی درباره اینکه سیاسی می تواند مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را دوباره برعهده گیرد، اضافه کرد: بله، چون هنوز نه از سوی هیات مدیره و نه از سوی وزارت ورزش حکم او لغو نشده و او فعلا مدیرعامل پرسپولیس است اما باید ببینیم وزارت ورزش چه برخوردی با او انجام می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)