پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: من از جزییات بازداشت سلیمی خبری ندارم اما امیدوارم این حاشیه ها هر چه زودتر در پرسپولیس از بین برود.

بهروز منتقمی  در خصوص شایعات حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هیچ اتفاق جدیدی نسبت به هفته گذشته رخ نداده و اسپانسر پرسپولیس هم با من صحبتی نداشته است. من هم بیشتر در رسانه ها این را شنیده ام که گزینه مدیرعاملی از سوی اسپانسر هستم وگرنه صحبت جدی هیچ وقت با من انجام نشده است. الان هم نمی دانم که قرارداد این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس نهایی شده یا خیر. من در وزارت ورزش حضور دارم اما این مساله در حوزه کاری من نیست.

وی در پاسخ به این سوال که خودتان شخصا علاقه ای به بازگشت به پرسپولیس دارید عنوان کرد: من اصلا خودم این ماجرا را پیگیر نشدم چون دیدم پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و نباید وارد حاشیه شود. البته من یک مدیر ورزشی هستم و هر کمکی که از دستم بربیاید وظیفه ام است آن را انجام بدهم. الان هم دیگر دوست ندارم در این باره صحبت کنم چون بار دیگر پرسپولیس یک بازی حساس در عربستان در پیش دارد و اگر وارد حاشیه شود قطعا ضرر خواهد کرد.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس درباره مشکلاتی که برای سلیمی، عضو هیات مدیره این باشگاه، بعد از بازداشت سیاسی، مدیرعامل پرسپولیس، رخ داده است، خاطرنشان کرد: من از جزییات بازداشت سلیمی خبری ندارم اما امیدوارم این حاشیه ها هر چه زودتر در پرسپولیس از بین برود. متاسفانه اینطور است که هر کسی به پرسپولیس می آید و مدیریت می کند یک مشکلی برایش پیش می آید. با این فضا شاید بهتر است که من هم وارد بحث مدیریتی این باشگاه نشوم. در هر صورت برای هواداران مهم نتیجه ای است که تیم شان در پایان لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کسب می کند که امیدوارم نتیجه خوبی باشد.

منتقمی درباره ناموفق بودن دو مزایده قبلی سرخابی ها گفت: این یک قانون است و همه از جمله وزارت ورزش مجبورند که از آن تمکین کنند. روال اینطور است که چون دو مزایده برگزار شده مزایده سوم هم باید برگزار شود و سپس اگر اتفاقی رخ نداد تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود. امروز هم آنطور که شنیده ام مجمع باشگاه پرسپولیس با وجود سه وزیر برگزار خواهد شد که فکر می کنم تصمیمات مهمی در این جلسه گرفته شود. شاید هم اتفاقی رخ داد و در مزایده سوم یک خریدار جلو آمد و این باشگاه ها را به خدمت گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)