پرسپولیس نیوز : بهروز منتقمی می‌گوید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست امروز خود استعفای رویانیان را نپذیرفته است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از نشست هیات مدیره این باشگاه که در غیاب محمد رویانیان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویانیان از اتفاقاتی که افتاده ناراحت است و از وضعیت به وجود آمده دلگیر شده. ضمن اینکه آنطور که به ما اعلام کرده، به علت کسالت در نشست امروز شرکت نکردیم.

او ادامه داد: هیات مدیره تصمیم گرفته که مباحث با حضور خود رویانیان بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود. چون رویانیان نبود فعلا تصمیمی در جلسه گرفته نشده. در مجموع روند تیم پرسپولیس خوب بوده است و هیات مدیره هم در جلسه امروز از نتایج این تیم قدردانی کرد. اگر نتایج خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد، احتمال قهرمانی این تیم در نیم فصل وجود دارد. رویانیان هم علاقه‌مند نیست که تیم از مسیر اصلی‌اش فاصله بگیرد.

منتقمی در ادامه گفت: اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده جای نگرانی دارد و برای احقاق حق پرسپولیس، اینطور صلاح دیده که استعفا دهد. از نظر کارشناسی مصلحت در این است که رویانیان به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد. ضمن اینکه ما معاونت حقوقی باشگاه را مسوول اعتراض به این حکم کرده‌ایم. روز گذشته هم شورای معاونین باشگاه جلسه گذاشت و زوایای این حکم را بررسی کرد. در کل صدور چنین احکامی برای فوتبال ما مناسب نیست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر حکم اخیر به ورود پرسپولیس به پرونده ناپاکی‌های فوتبال مربوط است، گفت: باشگاه پرسپولیس خواسته‌ای عنوان کرده که باید به آن رسیدگی و نتیجه‌اش اعلام شود. کسی هم نباید در این میان ناراحت شود. ما در لیگ دسته یک چند بازیکن و مربی را داشتیم که رای‌شان صادر شد و اتفاقی هم پیش نیامد. درباره این پرونده هم لازم است که بررسی‌ها انجام شود و نتیجه‌اش به اطلاع همه برسد. به هرحال سرپرست وزارت ورزش هم در این رابطه تذکر داده و در مجلس نیز این موضوع مطرح شده است. دیگر نمی‌توان آن را انکار کرد اما تلاش‌هایی وجود دارد برای اینکه نشان بدهند هیچ اتفاقی نیفتاده است.

منتقمی در پاسخ به اینکه واکنش هیات مدیره به استعفای رویانیان چه بود، گفت: با توجه به اینکه تصمیمی در نشست امروز گرفته نشد، بنابراین هیات مدیره این استعفا را نپذیرفته است. برخلاف برخی شایعات از وزارت ورزش هیچ فشاری برای کنار رفتن رویانیان وجود ندارد. به هرحال کسی که مسوولیت می‌پذیرد و مدیرعامل تیم بزرگ و پرهواداری مثل پرسپولیس است، فشار زیادی را هم تحمل می‌کند.

او با بیان اینکه نشست بعدی هیات مدیره پرسپولیس سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اطلاعاتی که دارم، استعفای رویانیان و عابدینی هیچ ارتباطی به هم ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)