پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: باید احترام مدیرعامل پیشین این تیم حفظ شود و از زحماتش تقدیر شود.

 بهروز منتقمی  در خصوص درگیری لفظی که صبح امروز (جمعه) بین علیرضا رحیمی و حمیدرضا سیاسی در برنامه ورزش و مردم رخ داد و اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی پیشکسوت ماست و هیچکس نمی‌تواند تلاش‌هایی را که او برای باشگاه انجام داده است، کتمان کند. اتفاقاً ایشان در خصوص من هم اظهارنظری انجام داده که از نظر بنده ایرادی ندارد. ممکن است رحیمی از من ذهنیتی داشته باشد که باید این ذهنیت را برطرف کنم.

وی ادامه داد: من چند سالی در باشگاه پرسپولیس حضور داشته و با این باشگاه غریبه نیستم اما تأکید می‌کنم حفظ احترام رحیمی به عنوان بزرگ و پیشکسوت ما واجب است، چون خدمات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس انجام داده است. من در این مدت تمام سختی‌هایی را که رحیمی متحمل شد از نزدیک دیدم و می‌دانم زحمات زیادی کشیده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «درگیری‌ها بین رحیمی و سیاسی به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟»، خاطرنشان کرد: من توصیه دارم که آرامش برقرار شود. ما موظفیم از رحیمی به عنوان مدیری که تلاش زیادی انجام داده تشکر کنیم و به او احترام بگذاریم. ما باید زحمات رحیمی را ارج بنهیم و حرمت او را حفظ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)