پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد بر عهده گرفتن کارهای اجرایی در باشگاه باز هم به من پیشنهاد شد اما قبول نکردم، چون روزهای سخت و عذاب آوری را در پرسپولیس داشتم.

بهروز منتقمی  در خصوص اوضاع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با حضور طاهری که از قبل هم به عنوان نایب رئیس هیئت‌مدیره در باشگاه فعالیت می‌کرد، کارها در باشگاه در حال انجام است. مذاکرات با تعدادی بازیکن که قرار است جذب شوند، انجام و مقدمات برپایی اردوی تیم در کیش نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: قرار است یکسری حمایت‌های مالی از سوی وزارت ورزش و سازمان لیگ نسبت به باشگاه صورت بگیرد. ضمن اینکه اگر شرایط فراهم باشد دو سه اسپانسر مدنظر باشگاه هستند تا با آنها همکاری شود. انشاءالله با حمایت‌های صورت گرفته گره کور باشگاه که مشکل مالی است، باز شود.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل فاصله گرفتنش از این باشگاه تأکید کرد: با توجه به اینکه شرایط در باشگاه در حال پیش رفتن است احساس می‌کنم اثرات لازم را ندارم و هر انسانی وقتی ببیند مفید نیست کناره‌گیری می‌کند. از این‌رو امیدوارم وزارت ورزش به درخواستم مبنی بر کناره‌گیری از باشگاه پاسخ مثبت دهد.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی در باشگاه پرسپولیس فعالیت نمی‌کند، یاد‌آور شد: من تا قبل از تعطیلات آخر هفته پیش در باشگاه حضور داشتم و کارم را انجام می‌دادم. دقیقاً زمانی درخواست کناره‌گیری خود از باشگاه پرسپولیس را به وزارت ورزش دادم که در سازمان لیگ پیگیر حمایت مالی سازمان از باشگاه بودم. در آن جلسه هم تاج قول داد به زودی مبلغی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که «چون به عنوان مدیرعامل انتخاب نشدید تصمیم به کناره‌گیری از باشگاه گرفتید؟»، توضیح داد: من پیش از این قائم مقام باشگاه بودم و بعد به عنوان سرپرست منصوب شدم. یک مدتی هم به سیاسی مدیرعامل باشگاه کمک کردم. در حال حاضر هم چون اعتقاد دارم نمی‌توانم اثرات لازم را در باشگاه داشته باشم و از لحاظ شخصی از خودم ابراز رضایت نمی‌کنم، تصمیم به کناره‌گیری گرفته‌ام. از طرفی دیگر با حضور دوستان در باشگاه،کارها در حال انجام است.

منتقمی با تأکید بر اینکه کناره‌گیری‌اش ربطی به قضیه سفر او به اسپانیا برای مذاکره با باشگاه رئال مادرید نداشته است، افزود: لازم است توضیح دهم که در بحث مدیرعاملی قبلاً هم سیاسی عنوان کرد که من خودم این پست را نپذیرفتم، به این دلیل که احساس کردم باشگاه در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است و باید کمک کرد این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. ضمن اینکه مدیرعامل باید چند سال در رأس کار باشد تا برنامه‌هایش را پیش ببرد و مدیرعامل 10 روزه و یک ماهه نمی‌تواند کاری انجام دهد.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: تا زمانی که وزارت ورزش به درخواستم جواب مثبت نداده است در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا خواهم کرد و  حتی می‌توانید با حضور در باشگاه مرا ببینید.

وی در مورد اینکه انتظار می‌رفت وزارت ورزش او را به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس انتخاب کند و نه طاهری را که چندان در متن اتفاقات باشگاه قرار نداشت، گفت: این پیشنهاد به من شد اما خودم امتناع کردم. حتی اعضای هیئت‌مدیره و شخص کاشانی رئیس هیت‌مدیره بارها با من صحبت کردند تا مسئولیت پیش بردن کارها را در باشگاه بر عهده بگیرم اما احساس کردم این مسئولیت را در چندین بار قائم مقام بودن و تحمل شرایط سخت و طاقت‌فرسا، دیگر قبول نکنم. زمانی که روزهای آخر دوران مدیریت رویانیان بود من عهده‌دار کارهای اجرایی باشگاه شدم. حتی در تعطیلات عید هم در باشگاه بودم تا اینکه علی پروین مدیرعامل شد. زمانی هم که رحیمی رفت باز من عهده‌دار کارها شدم که در کل روزهای سخت و عذاب‌آوری را در باشگاه پرسپولیس پشت‌سر گذاشتم. از آنجا در چند مقطع وظیفه داشتم باشگاه را به آرامش برسانم الان زمان آن رسیده که خودم آرامش داشته باشم. در مورد عملکردم نیز در باشگاه هواداران باید قضاوت کنند.

منتقمی همچنین در‌باره اینکه آیا طاهری از او مشاوره می‌گیرد، تصریح کرد: اگر طاهری از من مشاوره بخواهد در خدمت او هستم. ایشان تازه چند روز است که کارش در باشگاه شروع کرده و باید فرصت داد تا برنامه‌هایش را پیش ببرد. البته من با درخشان در خصوص جذب بازیکن در ارتباط بوده و هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای باشگاه انجام خواهم داد. تأکید می‌کنم که فقط درخواست کناره‌گیری داده‌ام و تا زمان رسیدن پاسخ آن در باشگاه خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)