پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تابع وزارت ورزش است و حالا این اتفاقات یا از روی نگاه کارشناسانه و یا از یک نگاه مدیریتی صورت گرفته است.

بهروز منتقمی درباره علت سکوتش درباره اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده، عنوان کرد: من سکوتی نکرده بودم اولین نفر بودم که در این باره اظهار نظر کردم. اگر سؤالی از من بشود پاسخ می‌دهم. ادب حکم می‌کند که به کسی که سؤال پرسیده احترام بگذاریم. چرا مطبوعات را نمی‌خواهیم اولین کسی که صحبت کرد من بودم.

وی با گلایه از خبرنگار رادیو افزود: خبرنگار رادیو بدون اطلاع از مسائلی در مورد برخی موارد صحبت کرد من هم با او تماس گرفتم و گفتم کسی از من سؤالی نپرسید. بهتر بود او هم ابتدا به من زنگ می‌زد و بعد اظهار نظر می‌کرد. ما از این اوضاع به دنبال چه چیزی هستیم. پرسپولیس تابع وزارت ورزش است و حالا این اتفاقات یا از روی نگاه کارشناسانه و یا از یک نگاه مدیریتی صورت گرفته است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا باید این اتفاقات زمانی رخ دهد که مدیرعامل این باشگاه در ایران نیست، تاکید کرد: من هم همین موضوع را می‌گویم. اجازه دهیم تا مدیر به ایران بیاید و در موردش تصمیم بگیرند حالا تصمیم یا خوب است یا بد اشکالی ندارد. من از کسانی بودم که وقتی از وزارت خانه مامور شدم زمانی که ماموریتم تمام می‌شود برمی‌گردم و مدیر ورزشی و کارشناس هستم و به نهاد دیگری نمی‌روم و باز هم در این ورزش خواهم بود. اگر رویانیان می‌رفت ماموریت من هم تمام می‌شد و می‌رفتم.

وی درباره بازیکنان جدیدی که قرار است جذب کنند، گفت: بازیکنانی که در تمرین حاضر شده‌اند به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند در فصل نقل و انتقالاتم به دنبال بازیکنان خارجی و یا داخلی خواهیم بود.

منتقمی در مورد وضعیت کریم انصاری‌فرد گفت: وضعیت او هنوز نهایی نشده و به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و پس از اینکه به نتیجه رسیدیم اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه غلامرضا رضایی اعلام کرده تا زمانی که پولم را ندهند به پرسپولیس نمی‌روم عنوان کرد: او به ما چیزی نگفته انشاءالله این موارد حل می‌شود.

منتقمی در مورد اینکه آیا ماندن رویانیان موقتی است، تاکید کرد: من این موضوع را نشنیده‌ام از زمانی که بازگشت او ابلاغ شد او کار را با جدیت و آرامش دنبال می‌کند و فعال‌تر از گذشته‌ام است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلاتی که این باشگاه در خصوص جذب پیام صادقیان با ذوب‌آهن پیدا کرده، گفت: روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس با مسئولان ذوب‌آهن مذاکراتی داشت و تفاهماتی هم انجام شد.

وی در مورد اینکه عابدینی اعلام کرده اعضای هیئت مدیره خوب نیست جوان‌تر از سرمربی باشند، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)