خبرگزاری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی وزارت ورزش و هیئت مدیره پیشنهادی برای مدیرعاملی پرسپولیس نداشتم.

بهروز منتقمی امروز در برنامه ورزش و مردم درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تجربیات و سوابق به صورت آکادمی و تجربی به عنوان یک یار به پرسپولیس آمدم. دعوت رویانیان و اجازه وزارت ورزش هم برای حضور در باشگاه لازم بود. این باشگاه اکنون به صورت یک شرکت دولتی به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد تا روند خصوصی‌سازی طی شود.

وی درباره شایعات رفتن رویانیان از پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود قرار است وی سکان هدایت باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد، اظهار داشت: رویانیان فرد قابل احترامی است و خدمات شایسته‌ای را انجام داده است. این طبیعی است که با حضور یک مدیر ورزشی در مجموعه این شائبه به وجود بیاد. رویانیان وقتی از سوخت جدا شد جلسه‌ای با هواداران و هیئت مدیره داشت. در جلسه هیئت مدیره نیز با رفتن او مخالفت شد و از او خواستند به فعالیتش ادامه دهد. تاکنون درباره اینکه من بیایم از سوی وزارت، هیئت مدیره و رویانیان هیچ صحبتی نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه پیامی به هواداران دارید، عنوان کرد: از آنها می‌خواهم با توجه به حضور باره‌سی که از پیشکسوتان تیم ملی ایتالیا و آث میلان است ما را همراهی کنند. هواداران هر دو تیم بازی را به سمتی سوق دهند که که مسابقه زیبایی را شاهد باشیم.

اظهارات علیپور مبنی براینکه پرسپولیس باید تکلیف چند قراردادی که مانوئل ژوزه با این باشگاه را داشته مشخص کند، تصریح کرد: من و رویانیان چندین جلسه با او صحبت کردیم. علیپور نیز کمک می‌کند تا موضوع به سمت پرسپولیس سوق پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)