پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس، گفت : تمام کارهای لازم برای خصوصی سازی باشگاه با کمک سازمان خصوصی سازی انجام شده است.

بهروز منتقمی روز یکشنبه افزود: با سازمان خصوصی سازی نشست هایی برای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس برگزار کردیم و در نهایت کارهای لازم به پایان رسید.

وی ادامه داد: باشگاه مدارک مورد نیاز سازمان خصوصی سازی را به مسئولان این سازمان ارایه داده است و تنها ارگانی که می تواند تاریخ خصوصی شدن پرسپولیس را اعلام کند آنها هستند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس،گفت:ما وظایف خود را در این رابطه انجام داده ایم وچگونگی واگذاری سهام باشگاه وسایر مسایل مربوط به این مساله برعهده سازمان خصوصی سازی است.

وی تصریح کرد: باشگاه آماده واگذاری است و خوشبختانه این بار برخلاف تمامی دوره های گذشته که این مساله اعلام می شد، اراده خوبی برای خصوصی سازی باشگاه در میان وزیر ورزش و مسئولان باشگاه وجود داشت.

وی اظهار کرد: وزیر ورزش وجوانان هر روزپیگیراین مساله است واین نشان ازاهمیت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس برای وزارت خانه است.

منتقمی در خصوص واگذاری ورزشگاه شهید شیرودی به باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: به شدت خواهان تحویل گرفتن این ورزشگاه هستیم و صبح امروز هم با حضور در وزارت ورزش و جوانان مذاکرات خوبی در این رابطه داشتم.

وی ادامه داد: قرار شد برای انجام مذاکرات نهایی در این رابطه با بخش حقوقی وزارت ورزش و جوانان جلساتی را برگزار کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درخصوص مذاکره با کرانچاربرای فصل آینده، گفت: باشگاه پرسپولیس تا امروز هیچ مذاکره ای با این مربی نداشته است و فکر می کنم از نظر عقلانی هم مطرح کردن چنین مسایلی درست نباشد.

وی ادامه داد: چه دلیلی دارد حالا که تیم ما به فینال جام حذفی صعود کرده چنین حواشی برای خود ایجاد کنیم و مطمئن باشید این مساله فقط شایعه بوده است.

منتقمی خاطرنشان کرد: اصول حرفه ای به ما می گوید که از سرمربی موفق خود حمایت کنیم و به طور حتم باشگاه در پایان فصل در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد. امیدوارم با هدایت گل محمدی قهرمان جام حذفی شویم و بتوانیم دل هواداران خود را شاد کنیم و در این شرایط حساس نباید بعضی شایعات مطرح شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در رابطه با شکایت ژوزه از باشگاه، گفت: به هر حال تعهداتی در این پرونده وجود دارد که باید به آن عمل شود اما ما مذاکرات خوبی را آغاز کرده ایم و فکر می کنم با کمک مسئولان این پرونده بتوانیم موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)