پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: حتما علی کریمی هم دوست داشت در مراسم شب گذشته باشد اما به خاطر بازی تراکتورسازی نتوانست بیاید.

بهروز منتقمی در مورد مراسم 50 سالگی باشگاه پرسپولیس که شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر طبق سیاست‌های رویانیان و با همتی دسته جمعی، بزرگان پرسپولیس را تا آنجایی که توانستیم دور یکدیگر جمع کردیم. همین که این بزرگان لبخند به لب‌شان آمد برای ما یک دنیا ارزش داشت.

وی افزود: سعی کردیم همه را به این مراسم دعوت کنیم اما شاید کسی از قلم افتاده باشد و ما حواسمان نباشد که دوست دارم همه به بزرگی خودشان ما را ببخشند.

منتقمی در خصوص دلیل حضور نیافتن علی کریمی در مراسم نیز گفت: مطمئنم کریمی هم دوست داشت به این مراسم بیاید اما به خاطر بازی تراکتورسازی مقابل فجر نمی‌توانست به مراسم برسد. او یک پرسپولیسی است و ان‌شاء‌‌الله در مراسم‌های دیگر در خدمت او هستیم.

منتقمی در مورد بی‌نظمی‌های مراسم نیز گفت: مشکل ما این است که تا دلتان بخواهد پیشکسوت داریم و هرگز دوست نداشتیم با حرف‌هایمان خدای ناکرده هیچ کدام از آنها آزرده شوند به همین دلیل شاید در بحث جایگاه‌ها و نشستن‌ها، برخی با خود افرادی را به مراسم آورده بودند و جای بقیه دوستان را گرفته بودند. انتقاد وارد است و امیدوارم ما را ببخشید. ان‌شاء‌الله در مراسم‌های دیگر جبران خواهیم کرد. بالاخره این یکی از کارهای ماندگار دیگر باشگاه پرسپولیس بود که امیدوارم همیشه ادامه‌دار باشد.

منتقمی در پایان درباره عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم نیز گفت: به دلیل فشار بازی‌ها و حساسیت موضوع، آنها تمرین فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند. بازیکنان پرسپولیس همیشه کنار ما بوده‌اند و ان‌شاء‌الله با قهرمانی خود دل همه پیشکسوتان را شاد می‌کنند. عدم حضور آنها دلیل دیگری نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)