پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از دربی هم در مصاحبه‌هایم اعلام کرده بودم که پرسپولیس این بازی را به سود خود رقم خواهد زد.

بهروز منتقمی در پایان دربی 79 که با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید در مورد این بازی اظهار داشت: به نظرم درخشان کارش را خوب بلد بود. وی در نیمه اول حریف را به خوبی آنالیز کرد و در نیمه دوم توانست به استقلال ضربه بزند.

وی ادامه داد: پرسپولیس روی زمین بسیار خوب بازی می‌کرد و با نظمی که داشت توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً پیش از بازی فکر می‌کردید که پیروز شوید، تصریح کرد: پیش از بازی در مصاحبه‌هایم اعلام کرده بودم که پرسپولیس این بازی را می‌برد و همچنین اگر درخشان این بازی را ببازد باز هم سرمربی پرسپولیس می‌ماند.

منتقمی در مورد پرداخت پاداش به پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: قطعاً برای بازیکنان و کادر فنی پاداش در نظر خواهیم گرفت اما مبلغ پاداش ابتدا باید در هیأت مدیره مصوب شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: درخشان نشان داد که سرمربی کاربلدی است و دربی را به خوبی می‌شناسد. برای قلعه‌نویی هم احترام خاصی قائل هستم اما امروز بازیکنان پرسپولیس بهتر بازی کردند و پیروز شدند.

منتقمی گفت: پرسپولیسی‌ها به خوبی کارهای تیمی را در زمین اجرا کردند. من هم سعی کردم از کادر فنی دور نباشم و پیش از بازی با تک‌تک بازیکنان ملاقات کردم. احساس می‌کردم این بازی برنده دارد و برنده آن پرسپولیس است.

وی با بیان اینکه استقلال تیم قوی‌ای است، افزود: پیش از این هم اعلام کرده بودم که پرسپولیس این بازی را به سود خود رقم می‌زند به هر حال اتفاق خوبی برای فوتبال کشور و پرسپولیس افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)