کاسیانو مهاجم برزیلی به‌زودی به تهران سفر می‌کند و گادوین منشا هم می‌تواند دومین مهاجم خارجی سرخپوشان باشد.

بعد از پیوستن علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی ولسیانی، محمدمهدی احمدی و سعید صادقی به پرسپولیس، حالا دغدغه اصلی یحیی گل‌محمدی جذب مهاجم است

یکی از مهاجمان مورد‌نظر سرمربی سرخ‌ها کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی است. پرسپولیسی‌ها برای جذب این بازیکن باید رضایت‌ باشگاه ویزلای پرتغال را نیز جلب می‌کردند که ظاهرا مذاکرات در این زمینه نیز به نتیجه رسیده است و سرخپوشان موفق شده‌اند رضایتنامه این بازیکن برزیلی را برای حضور در پرسپولیس بگیرند. روز گذشته چند سایت رسمی در ایران خبر دادند که باشگاه پرسپولیس در حال فراهم‌کردن مقدمات سفر این بازیکن به تهران است تا کاسیانو ضمن شرکت در تست‌های پزشکی، قرارداد رسمی خود را در تهران به امضا برساند. به‌نظر می‌رسد این مهاجم برزیلی تا دو سه روز آینده به تهران سفر کند.

منشا؛ گزینه جدید پرسپولیس
گادوین منشا، مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان که عنوان آقای گلی لیگ را در فصل گذشته به‌دست آورد، یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله است.  منشا یک ماه پیش هم به گل‌محمدی پیشنهاد شده بود ولی یحیی درصدد بازگرداندن شهریار مغانلو به پرسپولیس بود که به هدفش نرسید و حالا سرمربی پرسپولیس برای بازگشت منشا به این تیم چراغ سبز نشان داده است. مدیران این باشگاه در حال مذاکره با منشا هستند تا بعد از توافق مالی، قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. جالب اینجاست که منشا از سپاهان هم پیشنهاد دارد و مس رفسنجان هم حاضر است با 350هزار دلار قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

فعلا حرف نمی‌زنم
روز گذشته از همشهری با منشا تماس گرفتیم تا از احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس صحبت کنیم. البته منشا با محافظه‌‌کاری خاصی صحبت کرد و به‌نظر می‌رسید دوست نداشت تا قطعی‌شدن این موضوع حرفی بزند. او در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از بازگشت احتمالی به پرسپولیس دارد، گفت: «هنوز چیزی نشده و اجازه بدهید تیم فصل آینده‌ام مشخص شود تا صحبت کنم.» او در پاسخ به این پرسش که چه صحبتی در مورد پیشنهاد پرسپولیس دارد، تأکید کرد: «پیشنهاد پرسپولیس هر بازیکنی را وسوسه می‌کند. ان‌شاءالله ببینیم چه می‌شود!»

سنت بالای 30
در مورد نزدیک شدن گادوین منشا به پرسپولیس

به‌نظر می‌رسد اشتهای پرسپولیس برای خرید بازیکن در این تابستان پایان ندارد. سرخپوشان بعد از جذب نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گولسیانی، سروش رفیعی و سعید صادقی، همچنان به تحرک در بازار ادامه می‌دهند. آنها دنبال مهاجم هستند و این اواخر زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال حضور یک فوروارد برزیلی در جمع سرخپوشان به گوش می‌رسید. با این حال از قرار معلوم باشگاه از لیگ برتر هم غافل نشده و درصدد جذب گادوین منشاست. از چندی پیش حرف و حدیث‌هایی در مورد احتمال جذب مهاجم نیجریه‌ای به گوش می‌رسید؛ بازیکنی که سابقه بازی در همین پرسپولیس و نیز استقلال و گل‌گهر را دارد و البته فصل گذشته با پیراهن مس رفسنجان آقای گل لیگ برتر شد.
در یک نگاه گذرا و کلی به‌نظر می‌رسد اغلب هواداران پرسپولیس از جذب منشا راضی هستند. در مورد مسائل فنی و کیفی مربوط به این بازیکن بعدها می‌شود مفصل حرف زد اما نخستین نکته در مورد او این است که سنت خریدهای بالای 30سال پرسپولیس در فصل جدید را ادامه خواهد داد. اغلب بازیکنانی که پرسپولیس در این فصل جذب کرده، حوالی 30سال یا بالاتر از آن هستند و حالا احتمالا گادوین 32ساله هم به آنها اضافه خواهد شد. با توجه به بازیکنانی که یحیی گل‌محمدی جذب کرده، انتظار می‌رود ترکیب اصلی پرسپولیس در فصل آینده از میانگین سنی تقریبا 30سال برخوردار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)