استقلال در آينده امتيازات زيادى از دست مى دهد … منصورى: اگر در همه بازى ها اينطور بدويم حتماً قهرمانيم

pnnc • راستش فكر نمى كرديم مقابل فولاد در تركيب اصلى باشى؟
– چرا؟ به خاطر اينكه مصدوم بودم يا اينكه مربيان اعتماد نمى كردند؟!

pnnc • به هر حال در هر ۲ صورت جاى تعجب داشت؟
– با توجه به اينكه در طول هفته گذشته ۲ روز به خاطر مصدوميت تمرين نكردم فكر نمى كردم مقابل فولاد از ابتدا بازى كنم اما خوشبختانه مربيان اعتماد كردند و نظرشان اين بود كه فيكس بازى كنم.

pnnc • از بازى خودت راضى هستى و توانستى نظر مثبت مربيانت را جلب كنى؟
– تا زمانى كه ۱۰ نفره نشده بوديم آنچه مربيان مى خواستند را اجرا كردم. قرار بود در حملات حضورى فعال داشته باشم و توپ هاى خوبى از جناح چپ براى توره و بقيه ارسال كنم كه بيشتر از ۴۰ دقيقه طول نكشيد چون بعد از اخراج توره كلى برنامه تاكتيكى تيم عوض شد.

با اخراج توره قرار شد ۱۱ نفره دفاع كنيد؟!
– نه دفاع مطلق، به هر حال ما نياز شديدى به برد داشتيم و ۱۰ نفره شدن مقابل تيمى مثل فولاد حسابى كارمان را سخت كرد. برنامه اى شد كه از ميانه زمين بازى را ببنديم و با استفاده از توپ هاى بلند روى دروازه حريف خطرساز شويم كه چند بار هم اين فرصت گيرمان آمد اما از دست داديم.

شنيديم نعيم سعداوى در فيكس بازى كردن تو نقش عمده اى داشته است!
– سعداوى از بازى من خيلى خوشش مى آيد و در تمرينات اين مسأله را به خودم هم گفته است. حالا اينكه او چقدر در فيكس بازى كردن من نقش داشته را ديگر نمى دانم.

به نظرت پيروزى مقابل فولاد آن هم با يك گل آنقدر ارزش خوشحالى كردن در پايان اين مسابقه را داشت؟
– در شرايط فعلى بله. ما طى ۲ هفته گذشته خيلى فشارها و انتقادات را تحمل كرديم و مقابل فولاد با استرس خاصى به ميدان آمديم. بعد از اخراج توره هم خيلى ها فكر مى كردند بازى را مى بازيم اما تلاش همه بچه ها اين اجازه را نداد.

قبول دارى انتظار از پرسپوليس خيلى بيشتر از اينهاست؟
– حرف شما درست است. پرسپوليس هواداران زيادى دارد و قرار گرفتن ما در جايى غير از صدر جدول آنها را دلگير مى كند. نظر من اين است كه مى شود اين شرايط را تغيير داد و الان زود است كه نااميد شويم.

اما پرسپوليس ۲ بازى مى برد و يك بازى مى بازد!
– اگر بازيكنان تيم به اين نتيجه رسيده باشند كه مثل ديدار با فولاد براى پيروز شدن بايد با تمام وجود بجنگند و دوندگى را در دستور كار خود قرار دهند باور كنيد پيروزى در همه ديدارهاى باقيمانده سخت نيست.

پس به عقيده تو مشكل اصلى پرسپوليس همين است؟
– بله. ما تمرينات خيلى خوبى را پشت سر مى گذاريم و بهترين نفرات ليگ را در پست هاى مختلف در اختيار داريم براى همين اگر بجنبيم مى توانيم به صدر جدول برسيم استقلال هم در هفته هاى آتى حتى امتياز از دست خواهد داد.

فكر مى كنى درديدار با مس كرمان هم فيكس بازى كنى؟
– من تلاش خود را در تمرينات مى كنم و تصميم با كادرفنى است كه فيكس يا ذخيره باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)