مرجع خبری پرسپولیس : تنها سرخپوشى كه از ابتداى فصل جارى براى پرسپوليس بازى نكرده محمد منصورى هافبك سابق ابومسلم خراسان است. هافبك راست و بى حاشيه پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت حالا منتظر شانس و اقبال است تا بلكه بتواند بار ديگر فرصت حضور در ميدان را پيدا كند. بايد ديد آيا اتفاق تازه اى براى او مى افتد. بعد از مدت ها خواندن حرف هاى منصورى چندان خالى از لطف نيست. با ما همراه باشيد:
• گفته  مى شود قرار است بازى كنى اما هنوز خبرى نشده است. واقعاً مشكل كجاست؟
– نمى دانم واقعاً چه مشكلى وجود دارد. بعد از رفع مصدوميتم در تمرينات بسيار خوب ظاهر شدم و از انگيزه بسيار بالايى برخوردار بودم. سعى كردم آنقدر خوب باشم تا مربى چاره اى جز استفاده كردن از من نداشته باشد. كار به جايى رسيد كه خود كرانچار آمد و در جمع گفت كه من الگوى بقيه هستم و به من بازى مى دهد. حالا چرا اين اتفاق تا به حال نيفتاده دليلش را نمى دانم.

• شايد نيمكت نشينى دائمى ات باعث شده انگيزه ات را هم از دست بدهى؟

– ببينيد اگر شما هم هر روز روى نيمكت تيم بنشينيد كم كم بى انگيزه مى شويد. البته من هرگز بى انگيزه نشدم و كارم را هم رها نكرده ام اما وقتى آن حرف ها در جمع مطرح مى شود و عملى نمى گردد پاى هر بازيكنى را سست مى كند. فكر مى كنم بهتر بود آن حرف ها در جمع مطرح نمى شد.
• خب چرا سكوت كردى؟
– سكوت كردم تا حقم را بگيرم. اعتقاد ندارم با جاروجنجال به حقم برسم. نمى خواهم به اين شكل عمل كنم. من مى گويم اگر يك بازيكن در تيمش بد عمل كند شايد مدتى نيمكت نشين شود اماباز هم مربى به او فرصت مى دهد اما من عملكرد بدى نداشتم كه اين همه مدت نيمكت نشين ماندم. زمان وينگادا گفتم در سمت راست زمين خوب كار مى كنم. او هم من را در همان پست قرار داد و توانستم در اولين بازى گل بزنم. در بازى هاى بعدى هم بد كار نكردم تا اينكه مصدوم شدم. فكر مى كنم حالا هم وقتش رسيده تا دوباره به من فرصت داده شود.
• با خود كرانچار در اين مورد صحبت نكردى؟
– چرا اتفاقاً با او حرف زدم. به او گفتم شايد از گذشته من خبر ندارى. به او گفتم كه اگر خوب تمرين مى كنم و مى گويى الگو هستم پس چرا در زمين به بازى گرفته نمى شوم و در نهايت گفتم من فقط بازيكن تمرينى نيستم. خيلى صادقانه اين حرف ها را زدم. الان هم از روزى كه آقاى كاشانى به پرسپوليس برگشته از تمرينات فيلمبردارى مى كنند و شما مى توانيد اين فيلم ها را ببينيد و در مورد عملكردم قضاوت كنيد.
• مى گويند نيم فصل از پرسپوليس مى روى؟
– من تا حقم را از اين تيم نگيرم هيچ جا نمى روم. دوست دارم بار ديگر در پرسپوليس توانايى هايم را به اثبات برسانم.
• در ابومسلم شرايط خوبى داشتى. از حضور در پرسپوليس پشيمان نيستى؟
– نمى گويم پشيمان هستم. مى گويم از وضعيت كنونى كمى ناراحتم. اگر يك بار به من فرصت لازم داده شود، خواهند ديد كه بازيكن ضعيفى نيستم و كاملاً به كار پرسپوليس مى آيم.
• بازى با سايپا را چطور مى بينى؟ پرسپوليس فعلاً به راحتى امتياز از دست مى دهد!
– سايپا تيم خوبى است و با حضور مايلى كهن در اين تيم انگيزه سايپايى ها هم چند برابر شده است. البته اين مسأله چيز تازه اى نيست. هر تيمى كه مقابل ما قرار مى گيرد انگيزه بالايى دارد. مهم اين است كه انگيزه كسب عنوان قهرمانى را در خودمان تقويت كنيم. ما هميشه مى گوييم حريفان انگيزه زيادى دارند اما چرا نمى گوييد انگيزه ما از آنها بيشتر است. چرا ما نبايد از لحاظ روحى خودمان را بالاتر از سطح حريفان ببينيم؟ اگر ما با انگيزه قهرمانى پا به ميدان بگذاريم مطمئن باشيد ديگر راحت امتياز از دست نمى دهيم. بايد روى روحيه و انگيزه مان هم بيشتر كار كنيم.
• فكر مى كنى در اين بازى شانسى براى حضور در ميدان پيدا كنى؟
– من تمريناتم را به خوبى دنبال مى كنم. حال خواست خدا و كادرفنى تيم چه باشد از آن بى خبرم اما يك فرصت كوچك را حتماً غنيمت خواهم شمرد.
نمى خواهم اين طورى به نيمكت پرسپوليس دوخته شوم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)