مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ ساله‌ها گفت: مقابل شایعه‌سازان سکوت می‌کنم تا تمرکزم را از دست ندهم.


علیرضا منصوریان در خصوص شرایط تیم زیر 22 ساله‌ها اظهار داشت: از شرایط اردوی رضایت دارم و فدراسیون به این تیم خیلی اهمیت می دهد و جا دارد از کفاشیان تشکر کنم. این دوره چون دوره رفتن به جام جهانی است نیاز به تیمی که بتواند تیم ملی را حمایت کند داریم و تیم زیر 22 ساله ها بهترین پشتوانه برای این مسئله می تواند باشد.

 

وی در مورد برنامه بعدی تیم زیر 22 ساله ها عنوان کرد: اردوی فعلی که تمام شود برای اردوی چهارم از بین نفرات فعلی که 28 نفر هستند و دو اردوی قبلی که 50 نفر بودند، 30 بازیکن انتخاب می کنیم و تمرینات را اختصاصی تر پیگیری خواهیم کرد. از مدت ها قبل من و دستیارانم بازی های لیگ های جوانان و امید را پیگیری می کردیم. ما درصدد جذب بهترین ها بودیم و خواستیم شانس حضور را برای جوانان فراهم کنیم تا در این اردوها خود را نشان دهند. از این به بعد هم اگر ببینیم بازیکنی شایسته است حتما درهای تیم به رویش باز است.

 

منصوریان تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که اکنون در تمرینات انجام می دهیم فیلمبرداری از تمرینات است. این کار را می کنیم تا در بازبینی فیلم اگر نقطه ضعفی هست برطرف کنیم و یا اگر عملکرد بازیکنی از چشم افتاده آن را بررسی کنیم تا حق کسی تضییع نشود.

 

سرمربی تیم زیر 22 ساله ها در پاسخ به این سؤال که چه کسانی را به عنوان دستیار انتخاب کرده است، گفت: فعلا با منصور رشیدی و خرمگاه شروع کردم اما به زودی این کادر را تکمیل می کنیم. سعی می کنیم بهترین ها را کادر اضافه کنیم.

 

منصوریان در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه وی را به کارلوس کی‌روش تحمیل کرده اند، اظهار داشت: این شایعات را شنیده ام و می خواهند تمرکز من را بهم بزنند و به همین دلیل سکوت کرده ام وگرنه باید هر روز جواب یک نفر را بدهم.

 

وی همچنین در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه از جامعه فوتبال انتظار دارد فوتبال ملی را حمایت کنند، گفت: چند وقتی است که دیگر از ایران به عنوان قدرت برتر آسیا یاد نمی شود و این افت برای ما زشت است و خوب نیست که به همین شکل پیش رویم. ما می توانیم این شرایط را درست کنیم اما می دانم سخت است و زمان می برد اما اگر غرض ورزی ها کمتر شود و از فوتبال ملی حمایت کنیم می توانیم دوباره به روزهای خوب خود بازگردیم. من نمی گویم از من یا کفاشیان حمایت کنید و کاری به شخص ندارم و می گویم از فوتبال حمایت شود تا دوباره اعتبارمان را به دست آوریم.

 

منصوریان در پایان در خصوص بازی پرسپولیس و الغرافه که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: من فردا حتما برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه می روم. بازی فردا یک دیدار ملی است و رنگ جایی ندارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)