مرجع خبری پرسپولیس : سكوهاي خالي ورزشگاه آزادي در روزي كه پرسپوليس ميزبان نفت محمودآباد بود اما و اگرهاي فراواني را پيرامون جست و جو براي يافت دليل اين موضوع به وجود آورد.

 

محمد منصوري درباره اين بازي و دلايل استقبال كم تماشاگران مي‌گويد: «بازي با نفت محمودآباد بازي خوبي بود. برد در اين بازي توانست پرسپوليس را از شرايط بحراني خارج كند و خدا را شكر روحيه از دست رفته تيم بعد از اين بازي به تيم بازگشت و خوشحالم كه بچه‌ها به اعتمادبه‌نفس خوبي رسيدند. فكر مي‌كنم دلايل زيادي وجود دارد كه هواداران ما در اين بازي كمتر از ما حمايت كردند. شايد يكي از دلايلش باخت در دربي بود و دليل ديگرش به خاطر حساس نبودن اين مسابقه و شرايط بازي بود. شايد هم به اين دليل كه بازي در روز چهارشنبه برگزار شد آنها نتوانستند از بازي ما استقبال كنند.»

 

منصوري در مورد شرايط شيث رضايي مي‌گويد:

 

«شيث يكي از بازيكنان خوب تيم ما است. به هر حال اخراج او تصميم كادر فني بود. اميدوارم كه بتواند به تيم بازگردد. راه زيادي تا قهرماني داريم و اميدوارم با بازگشت شيث بتوانيم به هدفمان نزديك شويم.»

 

منصوري درباره بازي مقابل ذوب كه تازه فيناليست ليگ قهرمانان شده اينگونه صحبت مي‌كند: «مطمئنا بازي سختي در پيش داريم. به نظر من بردن در اين بازي مي‌تواند به ما كمك كند تا بدشانسي‌هاي خود را فراموش كنيم. پيروزي در اين ديدار تمام معادلات جدول رده‌بندي را عوض مي‌كند. اميدوارم بتوانيم به 3 امتياز اين ديدار دست يابيم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)