پنچ شنبه 1 اسفند:(21:01)

مرجع خبري پرسپوليس:هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي روز شنبه آينده نبايد برق شيراز را دستكم بگيريم.

محمد منصوري اظهار داشت: خيلي دوست داشتيم شكست بازي رفت برابر ابومسلم را جبران كنيم. به همين دليل با تمام قدرت به ميدان رفتيم و سه امتياز را گرفتيم. اگر از فرصت ها بهتر استفاده مي كرديم مي توانستيم بيشتر از يك گل بزنيم.
وي يادآور شد: مدافعان ما در ديدار بسيار عالي كار كردند و به خوبي توانستند حملات ابومسلم را كنترل كنند.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص 10 نفره شدن ابومسلم و حركت دروازه بان اين تيم گفت:شهاب گردان دروازه بان خوب و با اخلاقي است اما كار او براي من كه در هنگام گرم كردن صحنه را ديدم بسيار عجيب بود.
وي اضافه كرد: گردان مي‌گفت توپ جمع كن در چند صحنه توپ را به او دير رسانده و در حال تمسخركردن او است به همين دليل اين صحنه اتفاق افتاد. كار خوبي نبود و هيچكس اين مسئله را در فوتبال قبول ندارد چون به دور از جوانمردي است.

منصوري تاكيد كرد:‌ پس از اخراج گردان و 10 نفره شدن ابومسلم مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر بدشانس بوديم.
وي در خصوص بازي با برق شيراز گفت: نتايج اخير برق مثبت نبوده است. اين يك فاكتور مثبت براي ما است البته بازي با پرسپوليس و پخش زنده انگيزه‌ها را بالا مي برد. ما نبايد برق را دست كم بگيريم. ما براي سه امتياز به شيراز مي‌رويم و براي رسيدن به هدف خود از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)