مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري خيلي وقت است دنبال فرصت مي‌گردد تا بازي كند و خودي نشان دهد. ظاهرا اين فرصت قرار است در بازي با شهرداري تبريز به او برسد چون در تمرين‌ها ي يكي دو روز گذشته خوب گل زده و يكي از آماده‌ترين‌ها بوده: «شرايط خوبي دارم و تمرين‌هاي خوبي هم انجام دادم.


وی افزود: اين هفته بازي حساسي برابر شهرداري داريم و تمام نگاه‌ها سمت پرسپوليس است. پس تلاش مي‌كنيم بهترين بازي را انجام دهيم و پيروز شويم.»

 

منصوري حضورش در بازي با شهرداري را بستگي به نظر علي دايي مي‌داند: «من در تمرين‌ها خيلي خوب كار كردم و همان‌طور كه مي‌دانيد گل هم زدم اما حضورم در بازي‌، بستگي به نظر دايي دارد و خودم نمي‌دانم در اين بازي هستم يا نه. به‌هرحال اگر بودم تمام سعي و تلاشم را مي‌كنم تا موثر باشم و پيروز شويم.»

 

وي كه حضور تماشاگران تبريزي را به سود تيمش مي‌داند، از همدلي تيم خبر مي‌دهد: «اميدواريم بازي خوبي باشد و در حضور تماشاگران پرشور تبريزي كه بيشتر آنها طرفدار پرسپوليس هم هستند بتوانيم بازي خوبي انجام دهيم. در حال حاضر تيم همدل شده و به دنبال اين هستيم كه روند رو به رشد را حفظ كنيم تا به صدر جدول برگرديم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)