مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با پرسپوليس يک سال ديگر قرار داد داشته و به آن پايبندم، از اين رو فصل بعد را نيزدر اين تيم هستم.

“محمد منصوري”‌ که در انتهاي فصل براي تيم پرسپوليس بازي هاي خوبي را به نمايش گذاشت، در خصوص عملکردش در طول فصل گذشته نيز گفت: درکل از عملکردم رضايت ندارم مي توانستم بهتر از اين باشم که به علت هاي مختلف اينچنين نشد.
وي درمورد دلايل نارضايتي از عملکردش گفت: متاسفانه در ابتداي فصل مصدوميت بدي به سراغم آمد اين موضوع طولاني شد و بازگشتم به شرايط ايده آل را سخت کرد.
افزون بر اين؛‌ در ابتداي فصل کادر فني از من درسمت چپ استفاده مي کرد درصورتي که علاقه من بازي در سمت راست بود.
بازيکن اسبق تيم ابومسلم ادامه داد: درست است که چپ پا هستم اما، در راست بهتر بازي مي کنم در ابومسلم نيز در پست راست بکار گرفته مي شدم.
وي درپاسخ به اين سوال که چرا اين موضوع را با کادر فني در ميان نگذاشته است افزود: درآغاز فصل نتوانستم با کادر فني ارتباط خوبي برقرار کنم و همين مساله مشکل مرا در پرسپوليس دوچندان کرد.
وي درخصوص ديدار هاي پاياني تيم پرسپوليس درليگ قهرمانان نيز گفت: باشگاه پرسپوليس در فصل گذشته با مشکلات زيادي روبه رو بود و اين موضوع تمرکز تمامي اعضاي باشگاه را برهم ريخت.
منصوري مشکلات پرسپوليس را در انتهاي فصل بيش از ابتداي فصل عنوان کرد و افزود: هر چه به پايان فصل نزديک ترمي شديم مشکلات بيشتر مي شد براي همين بازي هاي آخر برايمان خيلي سخت بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)