هافبک تهاجمی اسبق پرسپولیس گفت: مربی برزیلی نشان داد که ایشان آدم باشخصیت و قدرشناسی است.

گزیده‌ای از صحبت‌های محمد منصوری هافبک تهاجمی اسبق پرسپولیس در خصوص برد پرگل و اشتباهات خط دفاعی و دروازه‌بان تیم پرسپولیس و بازی را می‌خوانید:

درباره اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس مقابل فولاد: به هر حال نگاه هوادار با شرایط باشگاه تفاوت دارد. برای هوادار از هر حیث غیرت و تعصب و جایگاه بازیکن مهم است و در هر شرایطی به نتایج تیمش توجه خاصی دارد اما مثلاً برای خود من بعضی از شرایط هم مهم بود. مثلاً من با بازگشت عیسی خیلی مخالف بودم چون نوع رفتن این بازیکن از پرسپولیس را نمی‌پسندیدم اما به هر حال عیسی با بازگشتش به پرسپولیس بار دیگر گل‌های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رساند و حتی بازگشت‌اش با گلزنی همراه شد به همین دلیل شاید جدایی مقطعی او در ذهن هوادار فراموش شد و این مهاجم هم به خوبی به این مطلب رسید که برای او بهترین تیم پرسپولیس است. تیم پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی با اوسمار دارد هر چند که آقا یحیی هم در زمان حضورش در پرسپولیس بهترین نتایج را گرفت و مصاحبه اوسمار و حرف‌های این مربی که خارج از هر گونه مسأله‌ای از سرمربی قبلی پرسپولیس تشکر کرد و او را معلم خود دانست نشان از شخصیت بالای اوسمار دارد.

مربی برزیلی نشان داد که ایشان آدم باشخصیت و قدرشناسی است. پرسپولیس هم با اوسمار زیبا و تهاجمی بازی می‌کند و در هر بازی چند پلن دارد و دنبال تعویض‌ها و گل‌های زیاد در هر بازی است.

درباره اشتباهات بیرانوند: من فکر می‌کنم دامن زدن به چنین مسأله‌ای بیشتر به دروازه‌بان پرسپولیس لطمه خواهد زد و به نوعی دست و پای او را می‌بندد.

سبک بازی بلانکو و تهدیدی برای پرسپولیس: بلانکو در این فصل تنها دو گل به ثمر رسانده به همین دلیل اگر بنا به ترس باشد آنها باید از پرسپولیس بترسند چون در پرسپولیس بازیکنانی مانند عیسی آل‌کثیر، ترابی، اورونوف و عالیشاه هستند که استقلال حتماً باید از آنها بترسد.

شانس به گل رسیدن پرسپولیس به دلیل عناصر تهاجمی بهتری که دارد واقعاً بیشتراست و در این بین خیلی مهم است که پرسپولیس به گل اول برسد تا استقلال از لاک دفاعی و بازی بسته خودش خارج شود و قطعاً با حمله استقلال شرایط برای زدن گل‌های بیشتر به تیم رقیب حتماً بهتر خواهد شد.

امیدوارم که گولسیانی برسد و بازیکنی مانند نعمتی در کنارش قرار بگیرد چون اگر این امر تحقق پیدا نکند به هر حال گزینه دیگری برای دفاع میانی پرسپولیس جز زوج نعمتی و فرجی باقی نمی‌ماند.

نتیجه دربی را که نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما پرسپولیس واقعاً سرحال‌تر از رقیب است و به نوعی به دلیل سه امتیاز کمتر و جبرانش محکوم به پیروزی است تا فاصله امتیازی‌اش را جبران کرده و برای ادامه کار و جنگیدن برای تکرار قهرمانی روحیه بازیکنانش بهتر شود.

چیزی که من از اوسمار دیدم بازی‌های تهاجمی و سبک و سیاق کاملاً هجومی بوده و بعید می‌دانم که ایشان ترسو بازی کند و سیستم تیمش را محتاط بچیند و تاکتیک و سیستم تیمش هم بر اساس داشته‌هایش خواهد بود. بازیکنان هم باید با حواس جمع‌تر بازی کنند و به حریف ضربات ایستگاهی ندهند و تمرکزشان را هم برروی کار خودشان معطوف کنند. بر روی داوری و مسائل دیگر تمرکز نکنند و به این بپردازند که بهترین تیم ایران هستند و باز هم قادر به انجام کارهای بزرگ دیگری خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)