مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در زمان حضورم در ابومسلم، حتي بقال سر كوچه هم از باشگاه طلب داشت.

 

محمد منصوري تصريح كرد: پنج سال در تيم ابومسلم بازي كردم، با وجود اينكه چهار سال هم از خروج من از اين تيم گذشته، اما همچنان از اين باشگاه طلب دارم و آن زمان حتي برنج و روغن هم كه مي‌گرفتند پولش را نمي‌دادند؛ البته من اصلا نتوانستم از تيم سابقم شكايت كنم.

وي ادامه داد: در آن موقع خيلي از بازيكنان جمع شدند و عليه باشگاه شكايت كردند لذا در بررسي مربوط به شكايت در بحث رفع تعليق، ابتدا پرونده كساني مورد رسيدگي قرار داده شد كه شكايت كرده بودند اما مطالبات من و امثال من كه شكايت نكرده بوديم، همچنان مانده است؛ من هنوز هم از باشگاه چك دارم اما تا الان پيگيري نكرده‌ام و فكر هم نمي‌كنم پرداخت كنند چرا كه خودشان اينقدر مشكل دارند كه اين بدهي‌ها را يادشان رفته است.

 

وي با بيان اينكه در گذشته مسوولان ورزش استان تيم را بيشتر از حالا حمايت مي‌كردند، ‌خاطرنشان كرد: در پنج سالي كه در فوتبال مشهد بودم، تيم ابومسلم به مدت سه سال بهترين تيم شهرستاني ليگ برتر انتخاب شد و حتي يك سال هم تا فينال جام حذفي رفت؛ به نظر من آن زمان حمايتي كه مسوولان ورزش خراسان رضوي انجام مي‌دادند خيلي بيشتر بود.

 

وي اضافه كرد: وقتي تيم ريشه‌دار و بزرگي چون ابومسلم به ليگ دسته يك سقوط مي‌كند، اين وظيفه مسوولان است كه كمك كنند تا اين تيم به روزهاي اوجش برگردد. ابومسلم جزو تيم‌هايي است كه هميشه سكوي پرتاب بازيكنان بوده و حيف است كه به آن رسيدگي نشود.

 

وي با تاكيد بر حمايت‌هاي مالي از سوي استان و مسوولان ورزش اظهار كرد: مشهد استاني است كه مي‌تواند به ابومسلم و پيام كمك كند چرا كه دو تيم بيشتر ندارد و اگر نتوانند اين دو تيم را حمايت كنند واقعا نمي‌دانم ديگر بايد چه گفت. شهري چون مشهد كه چنين بازيكنان خوبي دارد، حيف است كه در ليگ برتر نباشد، اميدوارم با تزريق مالي به اين دو تيم، در آينده شاهد حضورشان در ليگ برتر باشيم.

 

وي در ادامه با اشاره به وجود مشكلات مالي در فوتبال استان خراسان رضوي تصريح كرد: زماني كه در ابومسلم بازي مي‌كردم مشكلات مالي هميشه در فوتبال مشهد وجود داشت اما در اين بين شاهد علاقه خيلي‌ها براي كمك به تيم ابومسلم بودم اما عواملي يا باعث عقب‌نشيني آن افراد از موضع خود مي‌شدند يا يك عده مانع بالا آمدن ابومسلم مي‌شدند.

 

وي عدم ثبات مديريت را دليل ديگر وضع نابسامان فوتبال استان عنوان كرد و افزود: مديريت ابومسلم در اين چند سال چندين بار تغيير كرده است و به محض اينكه يكي مي‌آمد، سريع عوض مي‌شد و حتي يك عده مثل عباسي و حتي عده‌اي از زمين داران كه مي‌خواستند به لحاظ مالي به ابومسلم كمك كنند، سريعا آن‌ها را از تيم جدا مي‌كردند كه مشكلات مالي حل نشود.

 

وي بيان كرد: اينكه چرا آن افراد نمي‌خواستند تيم ابومسلم به رده‌هاي بالا بيايد، سوالي است كه مدت زيادي در ذهن خيلي‌ها مانده است.

 

وي مشكلات مالي موجود در دو تيم فوتبال استان را مانع از آمدن بازيكنان به اين تيم‌ها دانست و خاطرنشان كرد: وقتي مشكلات مالي در تيمي مطرح مي‌شود، خيلي از بازيكنان تمايلي براي حضور در آن تيم ندارند، شرايط ابومسلم مي‌توانست بهتر شود اما مسوولان كمك نكردند.

 

وي ادامه داد: اين دو تيم بايد از صفر شروع كنند، در حال حاضر بزرگترين مشكل، بحث مالي است كه اگر مسوولان بتوانند اين مشكل را مرتفع و حل كنند، ذهنيت خوبي هم براي آمدن بازيكنان به اين دو تيم به وجود مي‌آيد.

 

وي با بيان اينكه خيلي از بازيكنان دوست دارند كه در مشهد بازي كنند، تصريح كرد: وجود بارگاه امام رضا(ع)، زمين چمن مناسب و آب و هواي خوب تنها بخشي ازعواملي است كه خيلي از بازيكنان دوست دارند در مشهد بازي كنند.

 

وي اظهار كرد: خيلي دوست دارم به ابومسلم برگردم و دوباره در تيم سابقم بازي كنم؛ اميدوارم ابومسلم با رسيدن به روزهاي اوجش، هر چه زودتر به ليگ برتر برگردد.

 

وي با سخت خواندن بازي‌هاي ليگ، كار ابومسلم براي صعود به ليگ برتر را دشوار دانست و تاكيد كرد: ليگ يك شرايط خيلي سختي دارد و بازي‌هاي آن بسيار فشرده است. از طرفي برخي از تيم‌هاي ليگ دسته يك، سرمايه‌گذاري كلاني هم براي صعود به ليگ برتر انجام داده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)