مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوری یکی از بازیکنان پرسپولیس است که گفته می‌شود دیگر تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد.

*باخبر شدیم قصد ترک پرسپولیس را داری؟

– تا زمانی که با زلاتکو کرانچار در خصوص آینده‌ام در پرسپولیس صحبت نکنم هیچ چیز قطعی نیست.

*فکر می‌کنی باشگاه رضایتنامه تو را صادر کند؟

– در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم آنها گفتند تیم در نیم فصل دوم به تو نیاز دارد و باید بمانم اما من بازیکنی نیستم که تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشم. چنانچه قرار باشد در تفکرات کرانچار جایی نداشته باشم مطمئن باشید تصمیم به جدایی می‌گیرم.

*آیا پیشنهادی هم داری؟

– بله چند پیشنهاد خوب به دستم رسید که باید به زودی به آنها جواب دهم.

*تو حتی در نیم‌فصل اول یک دقیقه هم فرصت حضور میدان را پیدا نکردی، یعنی مربی اینقدر نسبت به تو بی‌اعتماد است؟

– 7، 8 هفته اول لیگ را که به دلیل مصدومیت از دست دادم. بعد از آن هم چند هفته‌ای طول کشید کرانچار رضایت دهد در  تمرینات گروهی شرکت کنم. در این 3، 4 بازی اخیر نیز در  ترکیب بودم اما هر مسابقه به دلایل مختلف که به نظر خواست خدا بود قسمت نشد به میدان بروم.

*یعنی خودت نخواستی بازی کنی؟

– در یک بازی کرانچار گفت دفاع چپ باشم که قبول نکردم. بازی بعد ابرویم شکافته شد و هفته دیگر دچار سرماخوردگی شدید شدم.

*کرانچار در مصاحبه‌هایش از تو تعریف می‌کرد اما در عمل تو را بازی نمی‌داد، چرا؟

– برای خود من هم جای تعجب داشت. او بارها در مصاحبه‌هایش و همچنین در جلسات با بازیکنان از من تعریف کرد و حتی مرا الگوی همه در تمرینات معرفی کرد. با این حال زمان بازی که می‌شد حتی از لیست 18 نفره هم اسمم را خط می‌زد تا به من ثابت شود خیلی نباید حرف کرانچار را جدی بگیرم.

*شاید کرانچار شناخت کافی را از فوتبال تو ندارد؟

– این وظیفه مربی تیم بود که از گذشته من برای کرانچار بگوید. هرچ نباشد من فصل گذشته از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بودم و قبل از آن هم بهترین بازیکن ابومسلم به شمار می‌رفتم. البته شا ید هم مربی تیم این وظیفه خود را انجام داده باشد و کرانچار گوش نکرده است.

*چطور فصل گذشته تحمل نیمکت‌نشینی داشتی اما این فصل نداری؟

– فصل قبل بازیکنان هم پستی من علی کریمی، علیرضا نیکبخت و ایوان پتروویچ بودند که از بهترین‌های لیگ به شمار می‌رفتند. با این حال به اندازه کافی به من بازی رسید و هر وقت هم بازی کردم بسیار مؤثر ظاهر شدم اما در نیم‌فصل خودتان دیدید که بازیکنان هم پست هم من چه عملکردی در ترکیب ثابت پرسپولیس داشتند.

*فکر می‌کنی کرانچار برای نیم‌فصل دوم روی تو حساب کند؟

– خودم هم همین را می‌خواهم بدانم. برای همین  است که قصد دارم در جلسه‌ای با کرانچار تمام حرف‌های خود را بزنم. شخصا معتقدم در صورت ماندن خیلی می‌توانم برای پرسپولیس مؤثر باشم در غیر اینصورت به تیمی خواهم رفت که سرمربی‌اش به من اعتماد داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)