مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري هافبك چپ پرسپوليس كه در بازي آخر تيمش مقابل شهرداري به‌عنوان ذخيره طلايي گل زد و بازي قابل قبولي ارائه كرد از اردوی کیش راضی است.

 

محمد منصوری درباره شرايط اردوي كيش مي‌گويد: «تمرين‌هاي سنگيني را پشت سر مي‌گذاريم. صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كنيم اما خدا را شكر كه همه با نشاط تمرين مي‌كنند.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «گرما و شرجي هوا آزاردهنده است اما خدا را شكر اين مساله روي كيفيت تمرين اثر منفي نمي‌گذارد و كيفيت تمرين‌هاي بازيكنان را پايين نمي‌آورد.»

 

 

منصوري مي‌گويد: «اين كنار هم بودن باعث شده دقيقا شرايط اردويي در تيم‌مان حاكم شود. درست است كه هوا شرجي دارد و جالب نيست اما هم خوب تمرين مي‌كنيم، هم تغذيه خوبي داريم و آن چيزي كه مربيان از ما خواسته‌اند را انجام داده‌ايم.»

 


منصوري چقدر اميدوار است بعد از بازي اميدواركننده مقابل شهرداري به تركيب اصلي برسد و مقابل ملوان بازي كند؟ خودش مي‌گويد: «من در تمرين‌هاي كيش و بازي‌هاي تداركاتي خيلي خوب كار كردم. در همين بازي كيش يك گل زدم و يك پاس گل دادم. آقاي دايي هم از كارم رضايت داشت. خودم كه دوست دارم به پرسپوليس كمك كنم و شرايط خوبي هم دارم. اگر كادر فني به من اعتماد كند، در خدمت تيم خواهم بود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)