مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصورى نتيجه گيرى تيم ملى در جام ملتهاى آسيا را بسيار مهم مى داند چرا كه معتقد است اگر در اين رقابتها موفق شويم، دوباره نام ايران در قاره كهن سر زبانها خواهد افتاد و فوتبال ما مطرح خواهد شد اما اگر نتيجه نگيريم، فوتبال ايران به ۱۵ سال قبل بر مى گردد كه لژيونرى در اروپا نداشتيم و در آسيا هم مطرح نبوديم.

• شرايط پرسپوليس در آستانه ليگ دهم چطور است؟
– اوضاع تيمى ما كه خدا را شكر خوب است. ما اردوى خوبى در اردبيل داشتيم و در ادامه برنامه هاى كادر فنى به آلمان رفتيم و اردوى بسيار خوبى هم در اين كشور داشتيم. امسال تمرينات را به موقع شروع كرديم و سرمربى تيم هم مشخص بود و با برنامه دقيق تمرينات را انجام داديم.

 

 

 
• پس هيچ مشكلى نداريد؟
– اين اواخر خواستند كه تيم را به حاشيه ببرند اما انشاء الله حاشيه ها جمع مى شود و چنين مشكلى پيش نمى آيد. اميدوارم حاشيه ها تيم ما را از هدفش دور نكند. ما انگيزه بالايى داريم و مى خواهيم در ليگ و آسيا موفق شويم و نتيجه بگيريم. انشاء الله كسانى كه مى خواهند براى تيم  ما حاشيه درست كنند، به هدفشان نرسند تا نتيجه بگيريم. اميدوارم پرسپوليس در آرامش به اهدافش برسد.

• شروع ليگ چقدر برايتان مهم است؟
– خيلى مهم است چون تمام نگاهها به سمت پرسپوليس است و همه مى خواهند بدانند كه پرسپوليس در اين فصل چه كار مى كند. اگر ليگ را خوب شروع كنيم، فشار مردم و رسانه ها كمتر مى شود و بازيكنان تيم هم با استرس كمتر كار خواهند كرد. اميدوارم با تمرينات و بدنسازى خوبى كه داشته ايم، استارت خوبى در ليگ داشته باشيم. البته ممكن است در ۳،۲ بازى اول نتيجه نگيريم چون اين اتفاقات مى افتد. هر بازى براى ما يك فينال است اما در راه قهرمانى فراز و نشيب هست. ما فصل قبل خيلى امتياز در ورزشگاه آزادى از دست داديم و همه از تيم انتقاد مى كردند اما روى بدشانسى مساوى مى كرديم كه در نهايت باعث شد آخر فصل حسرت آن امتيازات را بخوريم اما امسال اين اتفاقات نمى افتد. شروع ليگ خيلى مهم است. اگر فولاد خوزستان پارسال در ليگ ماند به خاطر امتيازات نيم فصل دوم بود و توانست نيم فصل اول را جبران كند و به همين دليل مى گويم كه امتيازات اول فصل مهم است. انشاء الله امسال شروع خوب و يك پايان خوب در ليگ داشته باشيم.

 

• اولين بازى شما مقابل تراكتورسازى است. در مورد اين ديدار چه صحبتى دارى؟
– تمام بازيهاى ما سخت است. تراكتورسازى تيم خوبى است و سال دوم حضورش در ليگ برتر است. بازيكنان كادر فنى و مديريت خوبى هم دارند و تماشاگران زيادى هم دارند. تراكتورسازى همه شرايط حضور در ليگ برتر را دارد اما تيم ما پرسپوليس است و بايد در ورزشگاه آزادى برنده شود. امسال تيم ما طورى بازى مى كند كه همه تيمها حسرت امتياز گرفتن از پرسپوليس را داشته باشند.

• در شروع فصل گذشته هم چنين حرفى را زدى اما خيلى از تيمهاى ليگ از پرسپوليس امتياز گرفتند.
– امسال شرايط ما خيلى بهتر است و همانطور كه گفتم از اول فصل سرمربى تيم مشخص بود و تيم با نظر سرمربى بسته شد و بدنسازى خوبى هم داشتيم و تمام فاكتورها را داريم تا كار منسجم و خوبى در ليگ امسال داشته باشيم. مهره هاى خوبى هم جذب پرسپوليس شده اند و حاشيه كمترى هم نسبت به سال قبل داريم اما مهمتر از همه اينها همدلى است. هر تيمى كه همدلى بيشترى داشته باشد، نتيجه بهترى خواهد گرفت.

• خودت در فصل جديد چه هدفى را دنبال مى كنى؟
– شرايطم خيلى خوب است و اولين سال است كه در پرسپوليس فصل را بدون مصدوميت شروع مى كنم. من به ببر خيلى علاقه دارم و امسال هم سال ببر است و اميدوارم سال خوبى در پرسپوليس داشته باشم و به تيم ملى برسم.

• شرايط تيم ملى را در حال حاضر چطور ارزيابى مى كنى؟
– طبيعى است كه شرايط خوبى نيست چون به جام جهانى نرفتيم و همه مشكلات هم از آنجا شروع شد. تيم كه به حاشيه مى رود، در جا مى زند. شرايط طورى است كه همه كارشناسان از تيم ملى انتقاد مى كنند و همين مساله باعث مى شود كه شرايط بازيكنان ما در اروپا بدتر شود و بازيكنان اماراتى ما هم برگشته اند. الان شرايط خوبى نداريم و فقط جام ملتها مى تواند ما را از اين وضعيت خارج كند. اگر نتيجه بگيريم، اسم ايران دوباره سر زبانها مى افتد كه با برنامه ريزى خوب اين اتفاق مى افتد اما اگر نتيجه نگيريم، به ۱۵ سال قبل بر مى گرديم كه در اروپا لژيونر نداشتيم و ديگر در آسيا هم مطرح نخواهيم بود. تيم ملى الان شرايط خوبى ندارد و اميدوارم دوباره نتيجه بگيرد تا ايران را پر قدرت ببينيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)