يك كلام نپرسيدند شرايط بازي دارم يا نه

مرجع خبری پرسپولیس : روز بازي پرسپوليس مقابل فولاد خبر رسيد محمد منصوري به دليل تب و لرز و شرايط بد جسماني‌اش از ليست 18 نفره خط خورده چرا كه شرايط بازي نداشته و حتي پزشك پرسپوليس نيز گفته اين بازيكن بايد دو روز استراحت مطلق داشته باشد.

 

ديروز وقتي با منصوري تماس گرفتيم تا از شدت بيماري‌اش جويا شويم در صداي او نشاني از بيماري ديده نمي‌شد اما دلخوري و ناراحتي در كلام او موج مي‌زد. هافبك چپ پاي پرسپوليس ابتدا در مورد بيماري‌اش توضيح داد: «سرما خورده بودم و گفتند سرم تزريق كنم تا كاملا خوب شوم. تا زمان بازي هم مشكلي نداشتم و مشكلم حل شده بود و مي‌توانستم بازي كنم.»

عجيب است كه خود منصوري مي‌گويد به لحاظ جسماني شرايط حضور در ميدان را داشته اما انگار علي دايي منتظر فرصتي بوده تا نام اين بازيكن را براي ششمين مسابقه متوالي از ليست 18 نفره خط بزند: «مشكل من بيماري نبود چون قبل از اينكه نامم را از ليست خط بزنند يك كلام از من نپرسيدند اصلا شرايط بازي دارم يا نه.»

 

منصوري مي‌گويد: «من فقط قبل از بازي با صبا مصدوم بودم و در ساير مسابقه‌ها مشكلي براي همراهي تيم نداشتم اما وقتي ديدم همه بازيكنان تيم به آبادان رفتند و من را نبردند، فهميدم علي دايي ذهنيت خوبي نسبت به من ندارد.» منصوري كه انگار منتظر جرقه‌اي بوده تا سفره دلش را باز كند و ناراحتي‌اش را از 6 هفته سكونشيني بروز دهد ادامه مي‌دهد:

 

«من خودم در ابتداي فصل قصد ترك پرسپوليس را داشتم. قراردادم تمام شده بود و بازيكن آزاد بودم. مي‌خواستم جايي بروم تا بازي كنم و دوباره خودم را نشان دهم اما خودشان به من زنگ زدند و گفتند بمان. گفتند بيا قراردادت را تمديد كن، علي آقا فقط اسم 10 نفر را داده كه يكي از آنها تويي. گفتند امسال كار راحت‌تر است و تو جزو نفرات اصلي هستي. من هم با انگيزه كارم را شروع كردم. در اردبيل و آلمان عالي تمرين كردم. امسال اولين سالي بود كه بدون مصدوميت فصل را شروع مي‌كردم و خيلي سرحال بودم اما به غير از بازي اول مقابل تراكتور، در ساير ديدارها به ليست 18 نفره هم نرسيدم.»

 

منصوري مي‌گويد: «از اين ناراحتم كه اگر مرا نمي‌خواستند و قصد نداشتند بازي‌ام بدهند براي چه گفتند بيا تمديد كن. من كه داشتم مي‌رفتم. اين سوال الان مدتي است كه ذهنم را خراب كرده اما اي كاش مي‌گفتند چرا بازي نمي‌كنم.» بازيكن شماره 16 پرسپوليس مي‌گويد: «اين بازي نه فشنگچي بود و نه علي عسگري اما من گزينه پنجم بودم. پذيرفتن اين مساله برايم دشوار است اما اي كاش اول فصل با من روراست بودند و مي‌گفتند نمي‌خواهيمت تا من تيم جديدي را انتخاب مي‌كردم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)