مرجع خبری پرسپولیسدر بازي پرسپوليس مقابل شهرداري تبريز، تنها گل سرخ‌ها را به ثمر رساند و باعث خوشحالي تيمش شد اما شانس با آنها يار نبود و در آخرين لحظه بازي به تساوي كشيده شد و گل او فقط يك امتياز را براي پرسپوليسي‌ها به ارمغان آورد اما اين وضعيت چيزي از ارزش گل زيباي او كم نكرد.

 

محمد منصوري در شرايط خوبي است و اميدوار است بتواند براي پرسپوليس مثمر ثمر واقع شود. محمد از تمرين‌هاي كيش حرف مي‌زند: «صبح و بعدازظهر تمرين داريم. اين تمرين‌ها هم شامل بدنسازي مي‌شود و هم تمرين‌هاي هوازي را در بر مي‌گيرد.

 

برنامه‌ريزي خوبي انجام شده و شرايط تيم بسيار خوب است، اميدواريم بعد از تمرين‌ها و با شروع مجدد ليگ، بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم.» منصوري از شرايط ايده‌آل خودش مي‌گويد: «خودم در شرايط خيلي خوبي هستم. تمرين‌ها را با جديت پشت سر مي‌گذارم و آمادگي خوبي براي بازي‌ها دارم.» او معتقد است:

 

 

 «امكانات خوبي در كيش وجود دارد كه به تمرين‌ها كمك مي‌كند و دور بودن از حواشي پايتخت به نفع ما خواهد بود. هوا كمي گرم است كه فكر كنم كم‌كم بچه‌ها به اين هواي گرم هم عادت كردند و خود را با شرايط وفق دادند.» هافبك پرسپوليس از بازي تداركاتي تيمش مي‌گويد: «خدا را شكر بازي خوبي بود و توانستيم به خواسته‌هايمان برسيم. در اين بازي هم گل زدم و هم پاس گل دادم و با اين كار نشان دادم از آمادگي خوبي برخوردار هستم. مي‌خواهم در بازي مقابل ملوان براي پرسپوليس گل بزنم و اميدوارم اين بار گلم سه امتيازي باشد.»

 

محمد بازي مقابل ملوان را پله‌اي براي صعود به صدر جدول مي‌داند: «ما در آزادي مقابل اين تيم قرار مي‌گيريم و اين فرصت خوبي براي تيم ما است كه بتوانيم به صدر جدول نزديك‌تر شويم. با شرايطي كه الان داريم فكر نمي‌كنم ديگر امتياز از دست بدهيم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)