مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها که قصد دارند نیم فصل دوم را با چهره ای جدید در لیگ برتر آغاز کنند از حالا برای صید این بازیکن دست به کار شده اند و پیشنهاد اولیه برای جذب مهدوی کیا را ارائه کرده اند.

مهدی مهدوی کیا که ابتدای فصل بر سر پیوستنش به پرسپولیس جنجال زیادی شد و به دلیل عدم تمایل استیلی سرانجام به داماش پیوست امروز مذاکراتی تلفنی با رویانیان داشت.

 

پرسپولیسی ها که قصد دارند نیم فصل دوم را با چهره ای جدید در لیگ برتر آغاز کنند از حالا برای صید این بازیکن دست به کار شده اند.

مذاکرات مهدوی کیا که در ابتدای فصل اعلام کرده بود حاضر است مجانی برای پرسپولیس بازی کند و رقم قراردادش را به خیریه دهد به خوبی پیش رفته و با حسن نیتی که عابدینی به پرسپولیسی ها نشان خواهد داد از هم اکنون می توان شانس بالایی برای سرخ پوش دانستن مهدوی کیا قائل شد.

 

جالب اینکه مهدوی کیا ظاهرا به رشت هم بر نخواهد گشت و با هم بازی هایش در داماش هم خداحافظی کرده است. قاسمپور سرمربی داماش با تایید این خبر گفت: «مهدوی کیا پس از آنکه از آلمان بازگشت دیگر در تمرینات تیم حاضر نشده و دلیل این موضوع به خاطر مسائلی است که در بازی با تیم نفت تهران برای وی به وجود آمده است، البته وی اعلام کرده که دیگر در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و ظاهرا در خصوص دلایل این موضوع نیز با عابدینی صحبت هایی را انجام داده است اما با من تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نکرده است.»

با توجه به ارتباط مستقیم مالکان داماش گیلان با پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی و اینکه این باشگاه دیگر منبع درآمد مشخصی ندارد عابدینی قصد دارد با واگذاری کیا به پرسپولیس حداقل بخشی از هزینه های نیم فصل را تامین کند.

 

این پرونده موجب قطع حمایت از باشگاه شاهین بوشهر نیز شد و پس از مدت ها بی پشتیبانی سرانجام این باشگاه جنوبی با موسسه مالی اعتبار مهر برای حمایت مالی به توافق رسید.

 

از سوی دیگر پرسپولیسی ها قصد دارند با فرستادن محمد منصوری به کرمان زمینه جذب مهرداد پولادی مدافع مس کرمان را فراهم آورند . پرسپولیسی ها مذاکراتی را از طریق علی پروین با مسئولان باشگاه کرمانی آغاز کرده اند و حتی حاضرند علاوه بر واگذاری منصوری مبلغ مورد درخواست پولادی و مس را نیز پرداخت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)