مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوری هافبک ارزنده تیم پرسپولیس در مورد تمرینات تهران و ترکیه گفت: تمرینات اردوی ترکیه ادامه تمرینات تهران است. در این اردو علاوه بر مرور تمرینات تهران، کار با توپ و تمرینات تاکتیکی را نیز انجام می دهیم و امیدوارم این روند رو به رشد روز به روز افزایش یابد.

 

وی افزود: اردوی ترکیه لازمه تکمیل تمرینات بدنسازی و تاکتیک تیم ما خواهد بود؛ چرا که در این اردو بچه ها از نظر روحی، روانی و شادابی تمرینات، شرایط خیلی خوبی دارند و آرامش محل اردو و امکانات لازم می تواند کمک زیادی به آمادگی ایده آل تیمی ما بکند.

منصوری در ادامه تصریح کرد: تمرینات ما در شرایطی انجام می شود که بچه ها احساس خوبی نسبت به انجام آن دارند و با تلاش مضاعف و نظم و انضباط موجود به آمادگی کامل نزدیک می شویم تا بتوانیم در اولین بازی لیگ، دل هواداران را که دائما پیگیر وضعیت تیم هستند، شاد کنیم.

 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: ما در تهران تست خون، چربی، رفلکس و انعطاف داده ایم و باید طبق آن تست ها، تمرینات را پیگیری کنیم. همچنین با تجویز داروهای تکمیلی از سوی کادر پزشکی از نظر تغذیه نیز مراقبت می شویم تا به شرایط مطلوب برسیم.

 

محمد منصوری در مورد شرایط تیم نسبت به دیگر تیم ها گفت: ما نسبت به تیم های دیگر بسیار جلوتر هستیم؛ چرا که می بایست در ابتدا تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاشتیم و بعد از آن به تمرینات تاکتیکی می پرداختیم، اما شرایط ما به گونه ای است که تمرینات تاکتیکی و کار با توپ را در کنار بدنسازی انجام می دهیم و به همین خاطر نه تنها از دیگر تیم ها عقب نیستم، بلکه تمرینات خوبی را در حال حاضر پشت سر می گذاریم و از نظر زمانی نیز مشکلی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)