بایرنی ها با ارائه یک بازی برتر، میزبان شان را شکست دادند.

بایرن مونیخ با ارائه یک بازی برتر و تماشایی توانست در خانه منچسترسیتی به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

این هفتمین پیروزی پیاپی بایرنی ها در لیگ قهرمانان بودند که برای این باشگاه یک رکورد محسوب می شود. ریبری در نیمه اول بایرن را پیش انداخت و توماس مولر در ابتدای نیمه دوم برتری باواریایی ها را دوبرابر کرد.

شکست سیتی در این دیدار وقتی قطعی شد که آرین روبن روی یک ضد حمله برق آسا، گل سوم را به نام خورد ثبت کرد. گل نگردو و اخراج ژروم بواتنگ هم نتوانست پیروزی بایرن را کمرنگ کند.

در این دیدار پیگرینی از میکا ریچاردز به جای سابالتا در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و در خط حمله هم سرخیو آگوئرو در کنار ادین ژکو قرار گرفت. اما داوید سیلوا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، روی نیمکت ذخیره ها بود.
در مقابل پپ گواردیولا از توماس مولر به جای مانژوکیچ در خط حمله استفاده کرد و ماریو گوتزه بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، روی نیمکت بود.
داوید آلابا، مدافع چپ بایرن، برای بیست و پنجمین بار حضور در لیگ قهرمانان را تجربه کرد که بیش از هر بازیکن اتریشی دیگری است.
هنوز بازی کاملا جا نیفتاده بود که فرانک ریبری با یک ضربه از راه دور و روی اشتباه جو هارت، بایرن را پیش انداخت.
13 دقیقه بعد تونی کروس می توانست برتری بایرن را دو برابر کند اما ضربه او راهی به چهارچوب نداشت.
دقایقی بعد نوبت روبن بود که با عبور از ناستاسیچ، دروازه حریف را تهدید کند اما این موقعیت هم تبدیل به گل نشد.
بایرنی ها در نیمه اول 67 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در نیمه دوم، سیتی بازی را بهتری آغاز کرد اما موقعیت چندانی نمی توانستند ایجاد کنند.

در مقابل این روبن بود که در دقیقه 53 بار دیگر دروازه سیتی را تهدید کرد اما ضربه او توسط هارت دفع شد.
5 دقیقه بعد توماس مولر روی غفلت مدافعان سیتی با هارت تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.
در دقیقه 60 سرانجام روبن به آنچه استحقاقش را داشت، رسید و از زاویه ای بسته، گل سوم بایرن را به ثمر رساند.
نگردو که به جای ژکو به بازی رفته بود، در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا شاگردان پیگرینی کمی امیدوار شوند.

ژروم بواتنگ هم به خاطر خطا روی یحیی توره در پشت محوطه جریمه، از بازی اخراج شد اما این برتری نفری هم نتوانست به داد سیتی برسد تا بایرنی ها با 3 گل و سه امتیاز به خانه برگردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)