مدیرورزشی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، تلاش‌های شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن هافبک اسپانیایی این تیم بی‌فایده بوده و متوقف شده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از مارکا، آندونی سوبی سارتا بار دیگر بر موضع آبی‌واناری‌ها در مورد موضوع انتقال سس فابرگاس تاکید و اعلام کرد این ستاره اسپانیایی جایی نمی‌رود.

منچستریونایتد مدتی است که نسبت به خرید فابرگاس ابراز علاقه کرده و برای به خدمت گرفتن کاپیتان پیشین آرسنال 3 پیشنهاد هم به بارسلونا ارائه داده که هیچکدام از آنها مورد موافقت سران باشگاه بارسا واقع نشده است.

سوبی سارتا در این خصوص گفت: منچستریونایتد تصمیم بارسلونا درباره موضوع انتقال سسک فابرگاس را پذیرفته و از خرید او صرفنظر کرده است. سسک همچنان با بارسلونا قرارداد دارد و ما از داشتن او خوشحالیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در مراسم معارفه تیتو ویلانووا و اخیرا در مراسم معارفه مارتینو گفتم که فابرگاس را نمی‌فروشیم. او بازیکنی خارق‌العاده است که بازیسازی را بلد است، می‌داند چطور از موقعیت‌ها استفاده کند و تصمیمات درستی می‌گیرد. او همچنان شماره 4 بارسلوناست.

سومین و آخرین پیشنهادی که منچستریونایتد تا این لحظه برای جذب فابرگاس به بارسایی‌ها ارائه کرده 35 میلیون یورو بوده است اما رسانه‌های انگلیس مدعی شده‌اند که این پیشنهاد تا 40 میلیون یورو هم بالا خواهد رفت.

این در حالی است که بارسلونا همچنان نسبت به فروش این بازیکن ملی‌پوش بی‌میلی نشان می‌دهد و مارتینو نیز بر تمایل خود نسبت به ماندن وی تاکید کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)