مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در آخرین مصاف اخیرش در لیگ با حساب 4-1 برابر سیتی تن به شکست سنگینی داد در آن بازی فن پرسی غایب بزرگ میدان بود.

دو تیم منچستر یونایتد و وست بروم شنبه عصر  از هفته ششم رقابت های لیگ برتر در اولدترافورد به جدال هم خواهند رفت جایی که قطعا شیاطین سرخ در صدد جبران شکست سنگین در دربی برابر سیتی خواهند بود هر چند که آنها موفق شدند در دیدار اخیرشان برابر لیورپول در لیگ کاپ به پیروزی 1-0 برسند اما کسب هر سه امتیاز خانگی برابر وستبروم می تواند پیروزی اخیرشان را تکمیل کند.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس این فصل شروع بسیار ضعیفی داشته اند چرا که تنها دو پیروزی از پنج بازی نخست این فصل شان کسب کرده اند.

تمامی این فشارها تحت هدایت دیوید مویس در منچستر یونایتد به وجود آمده و شرایط زمانی بدتر می شود که این مربی اسکاتلندی در نخستین فصل تجربه اش با یونایتد شکست سنگین 4-1 در دربی برابر سیتی را تجربه کرده.

با تمام این اوصاف یونایتد سریع با پیروزی برابر لیورپول در لیگ کاپ شکست اخیرش را جبران کرد.در آن بازی تک گل چیچاریتو کافی بود تا پسران مویس به پیروزی برسند و حالا امیدوارند تا بتواند هر سه امتیاز مهم بازی شنبه عصر را در خانه حفظ کنند.

با توجه به مصدومیت رابین فن پرسی به احتمال فراوان یک بار دیگر خاوی ارناندس از ابتدا در ترکیب اصلی یونایتد به میدان می رود.

فن پرسی که در فصل گذشته موفق شده بود تا 26 گل در لیگ به ثمر برساند در حال حاضر دو بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده و حضورش برای مصاف شنبه عصر برابر وست بروم هنوز قطعی نیست ولی احتمالا دراین بازی برای تیمش به مدیان خواهد رفت

 دارن فلچر نیز این روزها با مصدومیت بلند مدتش دست و پنجه نرم می کند.

در سوی دیگر وست بروم بعد از اینکه فصل گذشته با قرار گرفتن در رده هشتم به کارش در لیگ برتر پایان داد این فصل نیز شروع بسیار آرامی داشته و در آخرین مصاف شان پسران استیو کلارک چهارشنبه شب در ضربات پنالتی بازی را به آرسنال واگذار کردند.

وست بروم از 23 بازی که در سال 2013 انجام داده تنها پنج بار طعم پیروزی را چشیده و در آستانه این بازی آمار بسیار بدی در بازی های رو در رو برابر یونایتد دارند.شیاطین سرخ از 18 دیدار اخیرشان برابر وست بروم 15 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند.

آخرین باری که وست بروم برابر یونایتد موفق به پیروزی شده به ماه مارس 1984 بازمی گردد .در آن زمان آنها توانستند به لطف گل های رجیس و استیو مکنزی با حساب 2-0 پیروز شوند.

آخرین جدال این دو تیم بسیار  به یاد ماندنی بود ،وست بروم در 10 دقیقه پایانی بازی با زدن سه گل توانست بازی را به تساوی 5-5 بکشاند و با یک امتیاز به خانه بازگردند.جالب است بدانید آن نتیجه تنها تساوی 5-5 تاریخ بازی های این دو تیم با یکدیگر بود که البته سر الکس فرگوس هدایت یونایتد را بر عهده داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)